جمعه 14 اردیبهشت 1403

سورپرایز آنچلوتی: تغییرات مهم در ال‌کلاسیکو!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
سورپرایز آنچلوتی: تغییرات مهم در ال‌کلاسیکو!

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، قصد دارد چند تغییر مهم در ترکیب تیمش در دیدار برابر بارسلونا ایجاد کند.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید یکشنبه شب در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا باید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبروی بارسلونا به میدان برود و در صورتی که بتواند در این دیدار به پیروزی برسد قهرمانی‌اش تا حد زیادی مسجل خواهد شد.

این بازی در حال برگزار خواهد شد که شاگردان آنچلوتی هفته گذشته 120 دقیقه در رحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برابر منچسترسیتی بازی کردند و انتظار می‌رفت که بعضی از آنها برای بازی دشوار برابر بارسلونا کمی خسته باشند.

حالا نشریه اسپانیایی رلوو خبر داده است که این مربی ایتالیایی قصد دارد تغییرات مهمی را در ترکیب تیمش برای بازی برابر بارسلونا انجام دهد و بعضی از بازیکنانی که در دیدار برابر سی دی فرصت حضور در میدان را پیدا نکردند یا دقایق کوتاهی در بازی حضور داشتند می‌توانند برابر بارسلونا از شانس بیشتری برخوردار باشند.

بازیکنانی مانند لوکا مودریچ، لوکاس واسکز و اورلین شوامنی از جمله بازیکنانی هستند که از شانس زیادی برای حضور در ترکیب اصلی رئال مقابل بارسلونا برخوردار هستند و انتظار می‌رود که آنچلوتی حداقل دو تا سه تغییر در ترکیب تیمش برای این بازی ایجاد کند.

سورپرایز آنچلوتی: تغییرات مهم در ال‌کلاسیکو! 2