جمعه 5 تیر 1405

سومین بیانیه انجمن داروسازان ایران منتشر شد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در بیانیه شماره 3 انجمن داروسازان ایران، آمده است: هیئت مدیره انجمن داروسازان ایران، اقدامات تروریستی و حملات ددمنشانه رژیم جنایتکار صهیونیستی را مجددأ محکوم و به اطلاع هموطنان می‌رساند که خوشبختانه ذخایر استراتژیک دارویی کشور در وضعیت کاملاً مناسب قرار دارد و موسسین و مسئولین فنی داروخانه‌های کشور با افتخار آماده خدمت رسانی به بیماران، مردم، مصدومین...