پنج‌شنبه 3 خرداد 1403

سومین دبل کلین‌شیت فصل:/ پورحمیدی و رکورد‌هایی که انتظار او را می‌کشد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
سومین دبل کلین‌شیت فصل:/ پورحمیدی و رکورد‌هایی که انتظار او را می‌کشد!

حسین پورحمیدی شانزدهمین کلین شیت فصل خود را انجام داد.

به گزارش "ورزش سه"، حسین پورحمیدی با کلین‌شیت مقابل گل‌گهر سیرجان یک هفته دیگه حضور در صدرجدول کلین‌شیت را قطعی کرد و حتی اگر حسین حسینی در بازی با فولاد خوزستان موفق شود دروازه خود را بسته نگه‌دارد بازهم این گلر تراکتور خواهد بود که در رتبه اول حضور خواهد داشت.

پورحمیدی برای شانزدهمین بار در طول فصل توانست دروازه خود را بسته نگه دارد و سومین کلین‌شیت متوالی خود را انجام داد و این در حالی است که رکورد کلین‌شیت متوالی او به 6 هفته متوالی باز می‌گردد و اگر تا پایان لیگ موفق شود دروازه خود را بسته نگه دارد علاوه بر قطعی کردن دستکش طلا می‌تواند رکورد خود را هم در این زمینه بشکند.

استقلال خوزستان، فولاد خوزستان، گل‌گهر سیرجان تیم‌هایی هستند که پورحمیدی مقابل آنها در دو بازی رفت و برگشت گلی دریافت نکرد و دبل کلین‌شیت کرد و یک سوم کلین‌شیت‌های او مقابل این سه تیم رقم خورده است!

پورحمیدی اگر در ادامه فصل یک کلین‌شیت دیگر انجام دهد علیرضا بیرانوند گلر ملی‌پوش پرسپولیس را به‌طور قطعی از رقابت دستکش طلا خارج خواهد کرد و رقابت او تنها با دیگر گلر ملی‌پوش سیدحسین حسینی ادامه خواهد داشت.

گلر تیم تراکتور در ابتدای فصل عملکرد ضعیفی داشت، در اواسط فصل هم مشکلاتی با سکوهای یادگار پیدا کرد اما با تمام این شرایط در حال حاضر بهترین گلر لیگ برتر است و آمار شگفت‌انگیزی را به جای گذاشته است!

پورحمیدی برای کسب دستکش طلا بدون توجه به عملکرد سیدحسین حسینی 3 کلین‌شیت دیگر نیاز دارد، البته او برای اینکه تنهایی دستکش طلا را کسب کند باید در 4 دیدار کلین‌شیت کند و بدون در نظر گرفتن عملکرد حسینی این عنوان را برای خود کسب کند.

سومین دبل کلین‌شیت فصل:/ پورحمیدی و رکورد‌هایی که انتظار او را می‌کشد! 2