دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

سکوت ستاره یاغی شکست: خیانتی در کار نیست

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
سکوت ستاره یاغی شکست: خیانتی در کار نیست

روملو لوکاکو درباره شایعات انتقالش به یوونتوس صحبت کرده و می‌گوید بعید می‌داند امسال تابستان راهی این تیم شود.

به گزارش "ورزش سه"، روملو لوکاکو امسال تابستان با شایعات زیادی درباره آینده‌اش مواجه بوده است. این شایعات به خصوص اخباری درباره احتمال پیوستن او به یوونتوس باعث خشم و عصبانیت هواداران اینتر شده که علتش به رقابت سرسختانه بین این دو تیم در ایتالیا برمی‌گردد.

امروز لوکاکو در یکی از معدود واکنش‌هایی که به این شایعات نشان داده در مواجهه با یک هوادار اینتر درباره یوونتوس صحبت کرد و گفت بعید می‌داند چنین انتقالی در تابستان امسال عملی باشد.

مهاجم بلژیکی این روزها در کشورش و در مجموعه ورزشی بروکسل مشغول تمرین است. او در حالی که از این مجموعه بیرون می‌آمد با یک هوادار اینتر روبرو شد که از او درباره شایعات انتقالش به یوونتوس می‌پرسید. مهاجم 30ساله تمایلی به صحبت در این باره نداشت و ابتدا به جز سر تکان دادن و لبخند زدن واکنشی نداشت.

ولی لوکاکو در حالی که می‌خواست سوار اتومبیلش شود رو به هوادار اینتر کرد و گفت:" نه، بعید می‌دانم امسال عملی باشد".

از شروع حرف و حدیث‌ها درباره آینده لوکاکو چند هفته می‌گذرد. یوونتوس تا کنون پیشنهادی 40 میلیون یورویی به چلسی ارائه داده است. لوکاکو بعد از پایان دوره قرضی حضورش در اینتر بازیکن چلسی به حساب می‌آید. این اخبار هواداران اینتر را از دست لوکاکو به شدت عصبانی کرد تا جایی که بسیاری از آنها از مهاجم بلژیکی به عنوان خائن یاد می‌کنند.

سکوت ستاره یاغی شکست: خیانتی در کار نیست 2