جمعه 15 تیر 1403

سیاست مالی پرسپولیس در نقل‌وانتقالات

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
سیاست مالی پرسپولیس در نقل‌وانتقالات

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هرگونه شرایط مالی بهتر برای جذب و یا تمدید قرارداد بازیکنان، بیشتر از سقف تعیین شده را ممنوع کرد.

به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس در حالی به عنوان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران کمترین حضور را در روزهای نخست نقل و انتقالات تابستانی 1403 داشته است که دغدغه اصلی آنها حفظ بازیکن‌هایی است که قراردادشان به اتمام رسیده است.

با این حال سرخپوشان پایتخت همزمان با موضوع تمدید قرارداد در حال رایزنی برای جذب بازیکن‌هایی هستند که مد نظر باشگاه هستند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای حفظ تراز مالی در قرارداد بازیکنان تیم اعلام کرده است هیچ مبلغی فراتر از سقف قرارداد تعیین شده از سوی هیأت مدیره به بازیکنان نخواهد داد و خبری از پرداختی بیشتر نیست.

او برای اینکه تنشی در رختکن تیم بابت اعداد و ارقام قراردادها پیش نیاید چنین تصمیمی گرفته است تا حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه نیز در جلسه روز گذشته با علی علیپور برای بازگرداندن دوباره او به فوتبال ایران و تیم پرسپولیس حاضر به پذیرش شرط 35 میلیارد تومانی اش نشود و اعلام کند تنها با مبلغی حدود 21 میلیارد و 600 میلیون تومان می‌توانند آقای گل پیشین لیگ برتر را جذب کنند.

همچنین تمام بازیکنان فعلی نیز که سابقه حضور در تیم ملی را داشته یا به اردوهای فعلی دعوت می‌شوند نیز قرار است همین مبلغ را به عنوان سقف قرارداد دریافت کنند.

منبع: مهر