شنبه 29 اردیبهشت 1403

سیاه‌ترین روزهای پل پوگبا / تراژدی ستاره فرانسوی: دستمزد کمتر از کارمند معمولی!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
سیاه‌ترین روزهای پل پوگبا / تراژدی ستاره فرانسوی: دستمزد کمتر از کارمند معمولی!

مثبت شدن تست‌های تکمیلی دوپینگ پل پوگبا باعث شده یوونتوس میزان دستمزد او را به حداقل میزان قانونی کاهش دهد: 2هزار یورو در ماه!

به گزارش "ورزش سه"، پل پوگبا این روزها در خاکستری‌ترین روزهای دوران ورزشی‌اش به سر می‌برد. ستاره فرانسوی که با ترک منچستریونایتد راهی یوونتوس شده و امیدوار بود از نظر فوتبالی در باشگاه سابقش احیا شود ابتدا با مصدومیت‌های جدی مواجه شد و سپس بدترین خبر ممکن را دریافت کرد: مثبت شدن تست دوپینگ. همه امیدهای او حالا نقش بر آب شده است.

پوگبا این روزها منتظر حکم نهایی پرونده اتهامش به دوپینگ است. اما باشگاه یوونتوس زودتر دست به کار شده و محرومیت‌هایی بر او اعمال کرده است. وقتی در روزهای گذشته نتیجه تست‌های تکمیلی پوگبا هم مثبت اعلام شد یوونتوس گفت دستمزد او را حداقل میزانی که طبق قانون مجاز است کاهش داده است.

پیش از این و بلافاصله بعد از مثبت شدن تست اولیه دوپینگ پوگبا یوونتوس اعلام کرد او را از ورود به باشگاه منع و ارتباطش با بازیکنان را ممنوع کرده است.

کاهش دستمزد احتمالا برای پوگبا دردناک‌تر از ممنوعیت ورود به باشگاه بوده است. باید اشاره کرد که ستاره فرانسوی بعد از پیوستن به یووه از منچستریونایتد از جمله ستاره‌هایی بود که در بیانکونری بیشترین دستمزد را می‌گرفت. گزارش‌ها حاکی است دستمزد او 8 میلیون یورو خالص و دو مورد پاداش بوده است.

اما یوونتوس وقتی نتیجه تست‌های تکمیلی دوپینگ پوگبا را دریافت کرد دستمزد او را به کمترین میزان قانونی یعنی 2هزار یورو در ماه کاهش داد. به این ترتیب ستاره فرانسوی حالا کمتر از یک کارمند میان‌رده در اروپا دستمزد می‌گیرد.

سیاه‌ترین روزهای پل پوگبا / تراژدی ستاره فرانسوی: دستمزد کمتر از کارمند معمولی! 2