سه‌شنبه 3 مهر 1403

سیتی، بایرن و بارسا به دنبال دنی اولمو / بزرگان اروپا این محصول آکادمی لاماسیا را می‌خواهند

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
سیتی، بایرن و بارسا به دنبال دنی اولمو / بزرگان اروپا این محصول آکادمی لاماسیا را می‌خواهند

بزرگترین باشگاه‌های اروپا خواهان جذب دنی اولمو هستند و لایپزیش بعد از تمدید با بنجامین ششکو مشکلی با رفتن او ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، دنی اولمو، ستاره اسپانیایی لایپزیش، به یکی از پرخواهان‌ترین ستاره‌های فوتبال اروپا تبدیل شده و باشگاه‌های بزرگی مثل منچسترسیتی، بایرن مونیخ و بارسلونا به دنبال جذب او هستند.

اولمو که به زودی با پیراهن اسپانیا در یورو به میدان می‌رود فرصت دیگری دارد تا مهارت‌های خود را به رخ باشگاه‌های اروپایی بکشد.

اما مشکلی که سیتی، بایرن و بارسا با آن روبرو هستند قرارداد اولمو با باشگاه آلمانی است. دنی اخیرا قراردادش را تا تابستان 2027 تمدید کرده است.

ولی با توجه به اینکه قیمت این ستاره اسپانیایی حدود 60 میلیون یورو است خرید او برای باشگاه‌های ثروتمندی مثل منچسترسیتی دشوار نخواهد بود. از طرف دیگر لایپزیش که امروز رسما قرارداد بنجامین ششکو را تمدید کرده در صورت موافقت یک خریدار با رقم 60 میلیون یورویی با جدایی اولمو موافقت خواهد کرد.

روزنامه آ اس می‌گوید پپ گواردیولا علاقه زیادی به فوتبال دنی اولمو دارد و اینکه او محصول آکادمی بارسا است هم باعث شده پپ نسبت به او دید مثبت‌تری داشته باشد.

اما از سوی دیگر هانسی فلیک هم خواهان اضافه شدن اولمو به بارسا شده ولی وضعیت اقتصادی باشگاه این انتقال را دشوار می‌کند. خرید اولمو برای بارسلونا بدون شک مثل یک قمار خواهد بود ولی لاپورتا و دکو اگر امیدوار به گرفتن تخفیف در مذاکره با لایپزیش باشند احتمالا امسال تابستان رقیب پپ و سیتی خواهند شد.

سیتی، بایرن و بارسا به دنبال دنی اولمو / بزرگان اروپا این محصول آکادمی لاماسیا را می‌خواهند 2