یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیدمهدی میرداماد در مسجد جمکران دعای توسل می‌خواند

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
سیدمهدی میرداماد در مسجد جمکران دعای توسل می‌خواند

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، مراسم هفتگی قرائت دعاهای توسل، کمیل و ندبه در مسجد مقدس جمکران همزمان با هفته اول مهرماه، در روزهای سه‌شنبه، پنجشنبه و جمعه 4، 6 و 7 مهرماه برگزار خواهد شد.

این مراسم روز سه‌شنبه چهارم مهرماه مراسم قرائت دعای توسل با عنوان «توسل به حریم کبریا» با سخنرانی حجت‌الاسلام دانشمند و قرائت دعای سیدمهدی میرداماد از ساعت 20 برگزار خواهد شد. در روز پنجشنبه ششم مهرماه نیز مراسم قرائت دعای کمیل با عنوان «کمیل عارفانه» با سخنرانی حجت‌الاسلام فرشاد و قرائت دعای علی حبیب‌زاده از ساعت 20 برگزار می‌شود.

روز جمعه 7 مهرماه از ساعت 6 صبح نیز مراسم قرائت دعای ندبه با عنوان «ندبه انتظار» با سخنرانی حجت‌الاسلام جوشقانیان و قرائت دعای علی مالکی‌نژاد برگزار می‌شود. این مراسم از شبکه قرآن و معارف سیما پخش زنده خواهد شد.

پایان بخش برنامه‌های هفتگی مسجد مقدس جمکران، صلوات ضراب اصفهانی و زیارت آل یاسین خواهد بود. تمام این برنامه‌ها از صفحه مجازی مسجد مقدس جمکران به نشانی jamkaran_ir در اینستاگرام پخش زنده می‌شود.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید مسجد جمکران دعای ندبه دعای توسل دعای کمیل سید مهدی میرداماد این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
سیدمهدی میرداماد در مسجد جمکران دعای توسل می‌خواند 2
سیدمهدی میرداماد در مسجد جمکران دعای توسل می‌خواند 3
سیدمهدی میرداماد در مسجد جمکران دعای توسل می‌خواند 4