چهارشنبه 3 تیر 1405

سید محمد غرضی: اولویت در صنعت مخابرات باید بر توسعه نرم‌افزاری باشد

وب‌گاه 55 آنلاین مشاهده در مرجع

سید محمد غرضی، وزیر اسبق پست و تلگراف و تلفن در واکنش به برگزاری همایش اخیر مخابرات با موضوع «تبدیل سیم‌های مسی به فیبر نوری» تأکید کرد: در دیدار با کارکنان مخابرات باید همواره یادآوری شود که اولویت اصلی، باید کار نرم‌افزاری باشد نه سخت‌افزاری.