یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیطره ستاره جوان از زبان فوفانا:/ امباپه حرف می‌زند همه گوش می‌شویم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
سیطره ستاره جوان از زبان فوفانا:/ امباپه حرف می‌زند همه گوش می‌شویم!

یوسف فوفانا، هافبک فرانسه، می‌گوید آن‌ها از تجربیات کیلیان امباپه و آنتوان گریزمان استفاده می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، یوسف فوفانا، هافبک تیم ملی فوتبال فرانسه، بازی مقابل اسپانیا در نیمه نهایی یورو 2024 را یک چالش جدی می‌داند.

یکی از انتقادات اصلی به تیم ملی فرانسه در یورو عدم گلزنی آن‌هاست که در جریان رقابت‌ها گلی به ثمر نرسانده‌اند و حتی در بازی مرحله یک هشتم نهایی با گل به خودی بلژیک را شکست دادند.

هافبک فرانسه به سایت رسمی یوفا درباره بازی روز سه شنبه گفت: "در فوتبال هدف همه گلزنی است. وقتی فریادهای شادی خودمان را می‌بینم، مثل مرحله مقدماتی یا گلی که راندال کولو موآنی به بلژیک زد، احساس آرامش می‌کنم."

هافبک موناکو که در هفته‌های اخیر از میلان و یوونتوس به عنوان مقصد بعدی او نامبرده می‌شود، ادامه داد: "ما می‌خواهیم گل بزنیم، اما تا زمانی که توپ به درون دروازه می‌رود، مهم نیست چه کسی گل می‌زند."

بازیکنان فرانسه در بازی مقابل پرتغال که به پنالتی کشیده شده بود به صحبت‌های کیلیان امباپه توجه زیادی داشتند. فوفانا ادامه داد: "پنالتی؟ امباپه دو پنالتی زده و یک پنالتی در فینال جام جهانی به ثمر رسانده است. بنابراین وقتی او در مورد این ضربات قبل از شروع پنالتی صحبت می‌کند، ما به او گوش می‌دهیم.

چه او باشد و چه بازیکنی مانند آنتوان گریزمان، فرقی ندارد، آن‌ها کارهایی انجام داده‌اند که اکثر بازیکنان انجام نداده‌اند. بنابراین هنگامی که آن‌ها صحبت می‌کنند، ما فقط گوش می‌کنیم."

سیطره ستاره جوان از زبان فوفانا:/ امباپه حرف می‌زند همه گوش می‌شویم! 2