دوشنبه 16 مهر 1403

سیمئونه: اعداد دروغ نمی‌گویند، لالیگا آسان نیست!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
سیمئونه: اعداد دروغ نمی‌گویند، لالیگا آسان نیست!

دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید معتقد است رقابت در لالیگا آسان نیست چرا که طبق آمار تیم صدرنشین به هشت برد از 9 مسابقه رسیده است.

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید در ادامه روهایی که موفق به کسب برد نمی‌شود، با نتیجه 1-1 مقابل رئال سوسیه داد متوقف شد و حالا با هفده امتیاز در جایگاه سوم جدول رده بندی لالیگا قرار دارد.

دیه‌گو سیمئونه سرمربی روخی بلانکو در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت:" فکر می‌کنم تساوی نتیجه عادلانه ای بود چرا که هر دو تیم موقعیت آنچنانی برای گلزنی خلق نکردند. هر بار ما قصد حمله داشتیم آنها به خوبی دفاع کردند و هربار که سوسیه داد صاحب توپ بود، ما دفاع خوبی داشتیم.

یک گل زدیم و به آنها اجازه خلق موقعیت زیادی ندادیم. امروز از نظر دفاعی عملکرد خوبی داشتیم. ما کار می‌کنیم و سعی داریم از نظر تهاجمی به تیم بهتری تبدیل شویم."

سیمئونه ضمن تمجید از عملکرد پابلو باریوس هافبک دفاعی تیمش در این بازی گفت:" من عاشق باریوس هستم. او دقیقا همان هافبکی است که ما در این به آن نیاز داریم. بسیار دوندگی بالایی دارد و با بازخوانی خوب خود می‌تواند بازی حریف را خراب کند."

سرمربی اتلتیکو همچنین درمورد سخت بودن رقابت در لالیگا افزود:" اعداد هیچوقت دروغ نمی‌گویند. ما در لیگی هستیم که تیم اول به هشت برد از 9 مسابقه اول رسیده و تیم دوم چهار امتیاز عقب تر است. ماهم خوب کار می‌کنیم و مطمئنا در بحث تهاجمی بهتر خواهیم شد."