پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سی سخت مجهز به فیبرنوری پشتیبان می شود + جزئیات

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
سی سخت مجهز به فیبرنوری پشتیبان می شود + جزئیات

رئیس اداره مخابرات سی سخت از اجرای فیبر نوری پشتیبان در شهر سی سخت جهت بهبود ارتباطات این شهر خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس کریمی گفت: فیبر نوری اصلی شهر سی سخت از طریق جاده توت نده وارد سی سخت شده و فیبرنوری پشتیبان نیز از مسیر یاسوج وارد سی سخت شده که درحال حاضر پیمانکار در حال کار است.

وی با بیان اینکه این فیبر نوری جهت تقویت و پشتیبان خطوط مخابراتی است گفت: بیش ار 2 سال پیگیر اجرای فیبر نوری از یاسوج به سی سخت هستیم که سال گذشته تا منطقه ده برافتاب آمده بود و اکنون از ده بر آفتاب تا سی سخت در حال اجرا است.

این مسئول افزود: هدف ما ایجاد ارتباط ثابت و پایدار برای شهرستان است که بدون چانه زنی و پیگیری امکان پذیر نبود و در این راه دوستان زیادی رایزنی کردند که این مهم صورت گیرد.

کریمی بیان کرد: این فیبرنوری پشتیبان دهستان کریک و امیرآباد را پوشش می دهد و باعث بهبود ارتباطات در این روستاها شده و اگر قطعی در خطوط ایجاد شود از این مسیر به عنوان پشتیبان استفاده می شود.

وی همچنین گفت: در حال حاضر آخرین سرعت اینترنت موجود در کشور در شهر سی سخت فعال است.

کریمی در خصوص منهول ها مخابرات آسیب دیده در خیابان اصلی سی سخت که مشکلاتی برای شهروندان ایجاد کرده گفت: این دریچه های منهول سالم و کامل بودند که پیش از این توسط دستگاه سنگین شهرداری در حین لایروبی آسیب دیدند، که پیمانکار را موظف به بهسازی آن کردیم ولی از قرار معلوم پیمانکار به این زودی اقدامی نمی کند که در اینصورت حتما تا پایان هفته جاری در این خصوص افدام می کنیم و حفره های مخابراتی در خیابان سی سخت که دریچه منهول ندارند را می پوشانیم.

خبرنگار: دوستانی

انتهای پیام /