شنبه 15 اردیبهشت 1403

شادی قهرمانی توسط محرمی و هم‌تیمی‌ها

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
شادی قهرمانی توسط محرمی و هم‌تیمی‌ها

دینامو زاگرب در حضور تعویضی خود به برتری مقابل اسلاون بلوپو رسید.

به گزارش "ورزش سه"، صادق محرمی پس از اینکه سرمربی دینامو زاگرب تغییر کرد و ایگور بیشچان، بازیکن سابق این باشگاه و لیورپول هدایت صدرنشین لیگ یک کرواسی را برعهده گرفت، شانس حضور در نخستین بازی را به دست نیاورد، اما شب گذشته در دیدار با اسلاون بلوپو به عنوان یار جانشین به زمین رفت.

تیم فوتبال دینامو زاگرب شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته بیست و نُهم لیگ یک کرواسی در ورزشگاه ماکسیمیر مقابل تیم رده ششمی اسلاون بلوپو قرار گرفت که البته صادق محرمی را برای پنجمین بازی رسمی پیاپی در ترکیب ابتدایی خود نداشت ولی در لحظات پایانی از این ملی‌پوش ایرانی استفاده کرد.

دینامو زاگرب در دیداری که صادق محرمی را از دقیقه 82 به ترکیب خود اضافه کرد، در نهایت موفق به کسب پیروزی چهار بر صفر خانگی مقابل اسلاون بلوپو شد تا به امتیاز 66 دست پیدا کند و با یک بازی بیشتر نسبت به هایدوک اسپلیت رده دومی، اختلاف خود با این تیم را موقتا به 12 امتیاز افزایش بدهد.

صادق محرمی که در این فصل 19 بار در لیگ یک کرواسی به میدان رفته، امیدوار است در فاصله 6 هفته مانده به پایان این رقابت‌ها بتوانند روند خوب خود را حفظ کنند و به قهرمانی برسند.

ملی‌پوش ایرانی دینامو زاگرب پس از کسب پیروزی پُر گل مقابل اسلاون بلوپو به مقابل جایگاه هواداران متعصب خود رفتند و همراه با آنها به تشویق پرداختند.