شنبه 14 مهر 1403

شانس به آرائوخو لبخند زد / اولین خواسته فلیک: این مدافع را حتما حفظ کنید

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
شانس به آرائوخو لبخند زد / اولین خواسته فلیک: این مدافع را حتما حفظ کنید

اسپورت مدعی است هانسی فلیک یکی از اولویت‌های خود را حفظ رونالد آرائوخو تعریف کرده و از خوان لاپورتا خواهان تمدید با او شده است.

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه پیش از این به نظر می‌رسید روزهای حضور رونالد آرائوخو به شماره افتاده اما با معرفی رسمی هانسی فلیک به عنوان سرمربی جدید بارسا به نظر می‌رسد شانس به این مدافع اهل اروگوئه لبخند زده است.

روزنامه اسپورت امروز مدعی شد که یکی از اولین درخواستهای فنی هانسی فلیک از مدیران باشگاه این بوده که رونالد آرائوخو به هر قیمتی حذف شود. فلیک به دکو و لاپورتا اعلام کرد آرائوخو به عنوان گزینه اول بازی در دفاع وسط یکی از ستونهای اصلی پروژه او در فصل آینده خواهد بود.

این روزنامه می‌گوید هانسی فلیک امروز در اولین جلسه کاری خود با مدیران ورزشی بارسا که خوان لاپورتا هم در آن حضور داشت گفت آرائوخو به هیچ وجه فروشی نیست و بارسا باید هر چه سریعتر قراردادش را حتی تمدید کند.

فلیک از مدیران بارسا شنید که آرائوخو همین حالا چند پیشنهاد قابل توجه از دیگر باشگاه‌ها دارد و ظاهرا لاپورتا و دکو قصد داشتند به یکی از آن پیشنهادها پاسخ مثبت بدهند. ولی هانسی فلیک این را وتو کرده و گفته است آرائوخو را حتما لازم دارد. قرارداد فعلی این مدافع اروگوئه‌ای با بارسا تا ژوئن 2026 اعتبار دارد.

شانس به آرائوخو لبخند زد / اولین خواسته فلیک: این مدافع را حتما حفظ کنید 2