دوشنبه 16 مهر 1403

شاه ماهی استقلال به خط پایان رسید

وب‌گاه گسترش مشاهده در مرجع
شاه ماهی استقلال به خط پایان رسید

تیم ملی در حالتی وارد مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 می‌شود که با توجه به اظهارات امیر قلعه‌نویی، به طور ملایم به جوان‌گرایی متمایل شده است. این جوان‌گرایی اغلب با شیبی بسیار خفیف است و بیشتر جوانان به عنوان نیمکتی با تجربه‌ها شناخته می‌شوند.

رامین رضاییان، یکی از بازیکنانی است که به دلیل ادعای جوان‌گرایی از جام ملت‌های آسیا به بعد، به تیم ملی دعوت نشده است. او یک مدافع راست است که با پیوستن به استقلال، بزرگترین چالش حرفه‌ای خود را تجربه می‌کند، اما هنوز نتوانسته است امیر قلعه‌نویی را متقاعد کند تا به تیم ملی فراخوانده شود.

رامین رضاییان اگرچه در دربی 104، مقصر درجه یک شکست استقلال بود اما انصافا در سایر بازی‌های این فصل آبی ها بد کار نکرده است و بهترین بازیکن این تیم در فاز گلزنی هم به شمار می‌آید. او در 7 بازی که تاکنون برای استقلال انجام داده آمار فوق‌العاده 4 گل زده و 2 پاس گل را از خود برجای گذاشته است.

صالح حردانی و آریا یوسفی دو بازیکنی هستند که امیر قلعه نویی ترجیح می‌دهد برای پست دفاع راست از آن‌ها استفاده کند و به نوعی این دو را به رامین ترجیح داده است. گویا خود رضاییان هم از این وضعیت به ستوه آمده است. او روز گذشته با انتشار یک پست اینستاگرامی به ناراحتی خود اشاره کرد.

گفته می‌شد که رضاییان برای بازی با تیم‌های ملی ازبکستان و قطر به اردوی تیم ملی دعوت می‌شود و حتی قلعه‌نویی این موضوع را تلویحا تایید کرده بود اما در نهایت این امر تحقق نیافت. اگر این روند ادامه پیدا کند و رامین دیگر توسط قلعه‌نویی به تیم ملی دعوت شود آیا ممکن است شاهد پایان کار رضاییان در تیم ملی باشیم؟

شاه ماهی استقلال به خط پایان رسید 2