یک‌شنبه 27 خرداد 1403

شاگردان سیمئونه فصل را مقتدر شروع کردند / ما مدعی قهرمانی لالیگا هستیم! (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
شاگردان سیمئونه فصل را مقتدر شروع کردند / ما مدعی قهرمانی لالیگا هستیم! (عکس)

اتلتیکو مادرید در هفته اول لالیگا موفق شد میهمانش گرانادا را 3-1 شکست دهد.

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکومادرید فصل جدید لالیگا را با دیدار خانگی مقابل گرانادا آغاز کرد. شاگردان دیه‌گو سیمئونه امشب در ورزشگاه متروپولیتانو موفق شدند مهمان خود را با نتیجه 3-1 شکست دهند.

آنها کار را تهاجمی شروع کردند و به دنبال زدن گل زودهنگام بودند اما در دقیقه 7 با یک تعویض اجباری مواجه شدند که کمی ریتم بازی‌شان را تحت تاثیر قرار داد. طی این تعویض پابلو باریوس به جای کوکه وارد زمین شد.

تلاش اتلتیکو برای باز کردن دروازه حریف تا دقیقه 45 حاصلی در پی نداشت تا اینکه آلوارو موراتا در چهارمین دقیقه از وقت‌های تلف شده موفق به گلزنی شد تا تیمش را برنده راهی رختکن کند. مدافع گرانادا ارسال از سمت راست بازیکن اتلتیکو را به جای دور کردن از محوطه با ضربه‌ای عجیب مقابل موراتا کاشت تا این بازیکن در موقعیت تک به تک برای میزبان گلزنی کند.

نیمه دوم با یک شوک برای اتلتیکو همراه بود و سامو در دقیقه 62 پاس گونسالو ویار را به گل تساوی مهمان تبدیل کرد. شاگردان سیمئونه اما خیلی زود بعد از این گل به کار مسلط شدند و توانستند توسط یار تعویضی‌شان که تنها 10 دقیقه از حضورش می‌گذشت دوباره از حریف پیش بیفتند.

گل دوم اتلتیکو را ممفیس دیپای روی پاس یانیک کاراسکو و با یک شوت سنگین از پشت محوطه جریمه به زیباترین شکل ممکن در دقیقه 67 به ثمر رساند.

اتلتیکو که برای حفظ پیروزی حالت تهاجمی خود را تا آخرین لحظات بازی حفظ کرده بود موفق شد در دقایق پایانی به گل سوم دست پیدا کند؛ این گل را مارکوس یورنته در دقیقه 8+90 به ثمر رساند تا شاگردان سیمئونه بازی هفته اول خود را در فصل 24-2023 با پیروزی 3-1 به پایان برسانند.

شاگردان سیمئونه فصل را مقتدر شروع کردند / ما مدعی قهرمانی لالیگا هستیم! (عکس) 2
شاگردان سیمئونه فصل را مقتدر شروع کردند / ما مدعی قهرمانی لالیگا هستیم! (عکس) 3
شاگردان سیمئونه فصل را مقتدر شروع کردند / ما مدعی قهرمانی لالیگا هستیم! (عکس) 4
شاگردان سیمئونه فصل را مقتدر شروع کردند / ما مدعی قهرمانی لالیگا هستیم! (عکس) 5