دوشنبه 16 مهر 1403

شاگرد یحیی، محبوب‌ترین جدا شده پرسپولیسی‌ها

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
شاگرد یحیی، محبوب‌ترین جدا شده پرسپولیسی‌ها

در شرایطی که هواداران پرسپولیس این فصل دلِ خوشی از بازیکنان جدا شده‌شان نداشتند، اوضاع برای سینا اسدبیگی کاملا متفاوت است.

به گزارش ورزش سه، آخرین جدا شده پرسپولیس در آخرین روز نقل وانتقالات تابستانی، سینا اسدبیگی بود. این هافبک دفاعی بی حاشیه که سومین فصل حضور در پرسپولیس را آغاز کرده بود و با نظر گاریدو در دو بازی مهم برابر فولاد و تراکتور فیکس بازی کرد، به یک باره در تعطیلات فیفادی قبلی از این تیم کنار گذاشته شد تا سرخپوشان سعید مهری را به خدمت بگیرند.

اسدبیگی که دلش نمی‌خواست جدا شود هیچ راهی به جز پذیرش این سرنوشت نداشت و سرانجام در واپسین روز نقل و انتقالات برای جدایی توافق کرد تا با پیشنهاد یحیی گل‌محمدی به فولاد برود و دوباره شاگرد این مربی بشود.

اسدبیگی روز گذشته در تقابل با تراکتور یک گل شوکه کننده از روی ضربه ایستگاهی به علیرضا بیرانوند زد که بسیار مورد توجه صفحات هواداری پرسپولیس قرار گرفت. سینا، دوئل جداشده‌های پرسپولیس را از بیرانوند برد و البته خودش معتقد بود گل او به خاطر اشتباه علیرضا بیرانوند به ثبت نرسیده است.

درحالی که هواداران پرسپولیس از جدایی مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر و علیرضا بیرانوند و کوچ دسته جمعی آنها به تراکتور دلگیر بودند، رفتار متفاوتی در مورد اسدبیگی نشان دادند و از او هنگام جدایی قدردانی کردند. او با گلزنی به تراکتور و علیرضا بیرانوند در جدول کمک بزرگی به پرسپولیس کرد و باعث شد تراکتور علی رغم یک بازی بیشتر پایین‌تر از سرخ‌های تهرانی قرار بگیرد.

سینا اسدبیگی در مصاحبه بعد از بازی با تراکتور با احترام به هواداران پرسپولیس گفته بود فقط به موفقیت فولاد فکر کی‌کند اما با این حال او حتی پس از جدایی، محبوبیت زیادی میان هواداران پرسپولیس دارد.

شاگرد یحیی، محبوب‌ترین جدا شده پرسپولیسی‌ها 2