شنبه 31 شهریور 1403

شاید انتقال بزرگ فوتبال آلمان لغو شود / توقف تست پزشکی گیراسی: خرید دورتموند در ابهام

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
شاید انتقال بزرگ فوتبال آلمان لغو شود / توقف تست پزشکی گیراسی: خرید دورتموند در ابهام

بروسیا دورتموند رسمی شدن قرارداد سرهو گیراسی را به دلیل ترس از مصدومیت او در تست‌های پزشکی به تاخیر انداخت.

به گزارش "ورزش سه"، سرهو گیراسی، مهاجم گلزن فصل گذشته اشتوتگارت، قرار بود بزرگترین خرید تابستانی بروسیا دورتموند باشد اما حالا به شکلی عجیب رسمی شدن انتقال او به تاخیر افتاده است.

باشگاه دورتموند اعلام کرد امروز و در جریان تست‌های پزشکی این مهاجم مشخص شده که او دچار مصدومیت است و در نتیجه امضای رسمی قرارداد با او فعلا به تاخیر افتاده است.

بر اساس اعلام باشگاه دورتموند سرهو گیراسی 28 ساله امروز طبق برنامه در کلینیک دورتموند حاضر شد تا تست‌های پزشکی را پشت سر بگذارد ولی پزشکان متوجه شدند که او با مصدومیتی مزمن مواجه است که در گذشته به آن دچار شده است.

دورتموند می‌گوید به تاخیر افتادن روند امضای قرارداد با گیراسی به معنای پاسخ منفی به او نیست بلکه باشگاه می‌خواهد معاینات بیشتری روی این بازیکن انجام بشود.

دورتموند پیش از این با گیراسی به توافق کامل رسیده و حاضر است بند فسخ قرارداد او با اشتوتگارت که 18 میلیون یورو است را بپردازد. قرار بود امروز عصر بعد از پایان تست‌های پزشکی او قراردادش را امضا کرده و فردا در تمرین دورتموند شرکت کند ولی فعلا او باید منتظر تست‌های پزشکی بیشتر باشد.

رسانه‌های نزدیک به دورتموند می‌گویند این امیدواری وجود دارد که مصدومیت او جدی نبوده و در تست‌های پزشکی بعدی سلامت گیراسی تایید شود. روزنامه بیلد گفت این امیدواری جدی است و به نظر نمی‌رسد این مساله مانع انتقال گیراسی به دورتموند بشود. 

شاید انتقال بزرگ فوتبال آلمان لغو شود / توقف تست پزشکی گیراسی: خرید دورتموند در ابهام 2
شاید انتقال بزرگ فوتبال آلمان لغو شود / توقف تست پزشکی گیراسی: خرید دورتموند در ابهام 3