جمعه 15 تیر 1403

شاید بهتر باشد بازی نکند / با احتیاط برای مسی جشن بگیرید

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
شاید بهتر باشد بازی نکند / با احتیاط برای مسی جشن بگیرید

لیونل مسی دیروز در هر دو بخش تمرینی آرژانتین حاضر شد که خبری امیدوار کننده بود ولی هنوز ابهاماتی باقی مانده است.

به گزارش "ورزش سه"، یک ملت نگران وضعیت لیونل مسی است، اما انگار حالا می تواند دوباره نفسی به راحتی کشد.

آلبی سلسته دیروز سه شنبه در ورزشگاه هیوستون دینامو با حضور لیونل مسی تمرین کرد. این بار مسی در بخش دوم تمرین نیز حاضر بود و خوشبینی برای به میدان رفتنش برابر اکوادور بیشتر شده اما نشریه اوله نوشت که هنوز نمی توان فریاد پیروزی سر داد چون مصدومیت مسی به طور کامل بهبود پیدا نکرده و شاید حضورش در بازی بامداد شنبه ریسکی باشد.

اوله نوشته است که دشوار بتوان شرایط مسی را تشریح کرد. مصدومیت همسترینگ هر لحظه می تواند برگردد و شدت پیدا کند و با توجه به اینکه مسی در فرم 100 درصدی به بازی ها نرسید، باید احتیاط در مورد او را رعایت کرد.

فیزیوتراپ ها و پزشکان آلبی سلسته به صورت شبانه روزی تلاش می کنند تا التهاب ناحیه آسیب دیده را تا حد امکان کاهش دهند. فرض بر این است که روحیه رقابتی لیونل باعث حضور او در فهرست بازی با اکوادور شود، اما هیچ کس نمی تواند از نظر پزشکی دست روی آتش بگذارد. البته اینکه او سه شنبه به طور معمول تمرین کرد، کشور و تیم را امیدوار می کند.

مسیر آرژانتین تا فینال ساده به نظر می رسد و برخی معتقدند شاید اصلا نیاز نیست روی مسی ریسک شود. در هر صورت باید دید لیونل اسکالونی در نشست فردای خود در مورد مسی چه خواهد گفت.

شاید بهتر باشد بازی نکند / با احتیاط برای مسی جشن بگیرید 2