دوشنبه 28 خرداد 1403

شباب الاهلی باخت و به جام نرسید؛/ حسرت بزرگ عزت‌اللهی پای قهرمانی (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
شباب الاهلی باخت و به جام نرسید؛/ حسرت بزرگ عزت‌اللهی پای قهرمانی (عکس)

شباب الاهلی در حضور ملی‌پوش ایرانی خود مقابل الوصل شکست خورد.

به گزارش "ورزش سه"، در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم لیگ برتر امارات، تیم فوتبال شباب الاهلی در حالی که سعید عزت‌اللهی را در ترکیب و خط میانی داشت، از ساعت 19:10 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه زعبیل دبی مقابل الوصل صدرنشین قرار گرفت.

یاران عزت‌اللهی که پیش از این بازی اختلاف 6 امتیازی با الوصل داشتند و در صورت کسب پیروزی در این بازی خارج از خانه می‌توانستند امیدوار به صدرنشینی و رسیدن به قهرمانی، در فاصله دو هفته مانده به پایان لیگ برتر امارات باشند، با شکست و نتیجه غافلگیر کننده‌ای به کارشان پایان دادند.

تیم فوتبال شباب الاهلی در صورت برتری در بازی امشب به سه امتیازی صدر جدول می‌رسید و با توجه به اینکه الوصل دو دیدار سخت دیگر در هفته‌های بعد داشت، شانس قهرمانی برای یاران عزت‌اللهی زنده می‌شد که این اتفاق نیفتاد و با نتیجه سه بر صفر مغلوب شدند.

یاران عزت‌اللهی در بازی حساس امشب مقابل الوصل با نتیجه سه بر صفر شکست خوردند تا 52 امتیازی و در رتبه دوم جدول لیگ برتر امارات بمانند و نایب قهرمانی آنها نیز تقریبا قطعی شود.

سعید عزت‌اللهی در دیدار امشب مقابل الوصل حضور کامل در ترکیب تیمش داشت و دوازدهمین بازی خود در لیگ برتر امارات را انجام داد که تلاش او مانع از شکست شباب الاهلی مقابل الوصل نشد.

شباب الاهلی باخت و به جام نرسید؛/ حسرت بزرگ عزت‌اللهی پای قهرمانی (عکس) 2