دوشنبه 2 مهر 1403

شبح ناامیدی در آسمان پاریس: تنها امباپه کافی نیست / هواداران پی‌اس‌جی تشبیه خرگوش انریکه را باور ندارند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
شبح ناامیدی در آسمان پاریس: تنها امباپه کافی نیست / هواداران پی‌اس‌جی تشبیه خرگوش انریکه را باور ندارند!

لوئیس انریکه بعد از تغییر و تحولات گسترده تابستانی حتی با هدایت لوئیس انریکه نتوانسته موفق باشد و حتی حالا در لیگ یک فرانسه هم شرایط نابسامانی دارد.

به گزارش "ورزش سه"، مدیران پاری سن ژرمن که در پایان فصل گذشته ستاره‌های بزرگی مثل لیونل مسی، نیمار و سرخیو راموس را از دست دادند در پاسخ به ابراز نگرانی هواداران به آنها اطمینان می‌دادند که با سیاست جدیدشان فصل آینده حتی موفق‌تر از فصل گذشته خواهند بود.

اما وعده‌های پی‌اس‌جی به هوادارانش تا امروز به هیچ وجه به واقعیت نزدیک نشده است. پاری سن ژرمن که سرمربی جدیدی مثل لوئیس انریکه را بالای سر خود می‌بیند امسال حتی در لیگ یک هم در حد مدعی ظاهر نشده و با گذشت هفت هفته از این لیگ در رتبه پنجم قرار دارد.

به خصوص بعد از دیدار دیشب پاری سن ژرمن مقابل کلرمون قعرنشین که با تساوی بدون گل به پایان رسید شبح نگرانی و ناامیدی بر آسمان پاریس به پرواز درآمده است. دیشب امباپه یک بار توپ را به تیر دروازه کلرمون کوبید و گونسالو راموس هم فرصتی عالی را از دست داد، ولی هواداران نتیجه و موقعیت تیم در جدول را می‌بینند و نگران و عصبانی هستند.

پی‌اس‌جی از هفت بازی خود در لیگ یک تنها سه پیروزی به دست آورده، سه بار به تساوی رسیده و یک بار شکست خورده است. هواداران بعید می‌دانند این تیم با شرایطی که در لیگ فرانسه داشته بتواند در لیگ قهرمانان موفقیتی به دست بیاورد.

برست، رنس و نیس که بودجه‌هایی به مراتب کمتر از پاری سن ژرمن دارند در حال حاضر در جدول بالاتر از این تیم ایستاده‌اند. هواداران می‌گویند فارغ از نتایج و رتبه جدول این سه تیم کوچک فرانسه در بازی‌های خود به مراتب بهتر از غول پاریسی فوتبال کرده‌اند.

انریکه بعد از بازی دیشب سعی کرد با بهانه‌جویی حواس‌ها را از بازی تیمش منحرف کند. او زمین استادیوم خانگی کلرمون را مقصر دانست و گفت: "توپ در این بازی بیشتر مثل خرگوشی بود که دائما می‌جهید. وضعیت زمین خیلی بد بود".

شبح ناامیدی در آسمان پاریس: تنها امباپه کافی نیست / هواداران پی‌اس‌جی تشبیه خرگوش انریکه را باور ندارند! 2
شبح ناامیدی در آسمان پاریس: تنها امباپه کافی نیست / هواداران پی‌اس‌جی تشبیه خرگوش انریکه را باور ندارند! 3