پنج‌شنبه 3 آبان 1403

شب انتقام: ژوائو فیلیکس گل زد و رقصید (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
شب انتقام: ژوائو فیلیکس گل زد و رقصید (عکس)

ژوائو فلیکس پس از گلزنی مقابل اتلتیکو مادرید، بدون توجه به شرایط قراردادش، به شکل قابل توجهی خوشحالی کرد!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا و اتلتیکو مادرید در مهم‌ترین بازی این هفته فوتبال اسپانیا، در استادیوم واندا متروپولیتانو به مصاف همدیگر رفته‌اند. این دیدار با حواشی زیادی همراه بوده و یکی از جالب‌ترین آنها اتفاقات مربوط به ستاره پرتغالی بارساست.

ژوائو فلیکس در حال حاضر به‌طور قرضی از اتلتیکو مادرید در بارسلونا حضور دارد. قرارداد قرضی او با این باشگاه تا پایان فصل است و او باید با اتمام قرارداد به اتلتیکو مادرید برگردد.

ویدئو: 327792

با این حال بارسلونا تلاش‌های زیادی برای تمدید قرارداد قرضی و یا دائمی کردن آن انجام داده است اما تاکنون باشگاه مادریدی به توافق نرسیده‌اند زیرا اتلتیکو مبلغ هنگفتی می‌خواهد و بارسا توانایی پرداخت آن را ندارد.

با این فلیکس توجهی به این وضعیت ندارد. او پس از گلزنی در بازی رفت این فصل مقابل اتلتیکو مادرید خوشحالی کرد و این کار را امشب هم در مقابل چشمان هواداران تیم رقیب در واندا متروپولیتانو انجام داد.

در دقیقه 38 بازی ایلکای گوندوگان با حرکت زیبایی در پشت محوطه جریمه، توپ را به لواندوفسکی در داخل باکس رساند. او سپس فلیکس را در مقابل دروازه صاحب توپ کرد و ستاره پرتغالی به راحتی دروازه اوبلاک را باز کرد.

او پس از گل از شادی زیاد پرهیز کرد اما هم‌تیمی‌هایش به سمت او هجوم بردند و این بازیکن مجبور به خوشحالی شد تا همچنان در چشم هواداران اتلتیکو منفور بماند. یکی از نکات جالب در مورد فلیکس این است که او در این فصل لالیگا 6 گل به ثمر رسانده که دو گل از آنها مقابل اتلتیکو مادرید بوده است.

شب انتقام: ژوائو فیلیکس گل زد و رقصید (عکس) 2
شب انتقام: ژوائو فیلیکس گل زد و رقصید (عکس) 3