دوشنبه 16 مهر 1403

شب فراموش‌نشدنی مقابل میلان / کشف دوباره دخیا در فلورانس با دو پنالتی!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
شب فراموش‌نشدنی مقابل میلان / کشف دوباره دخیا در فلورانس با دو پنالتی!

داوید دخیا در همین اوایل حضورش در فیورنتینا تأثیر بزرگی در موفقیت‌های این تیم داشته و امشب نیز با مهار دو پنالتی برابر میلان، یک بار دیگر شایستگی‌هایش را نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، هیولا! صفت بهتری برای توصیف داوید دخیا و تأثیرش بر فیورنتینا وجود ندارد. و امشب یک تأیید دیگر: سیو دو پنالتی در یک بازی، آن هم مقابل میلان که در بازی‌های اخیر در سری A عالی ظاهر شده بود، ابتدا در پایان نیمه اول از تئو هرناندز، سپس در شروع نیمه دوم از آبراهام.

اما برای دروازه‌بان اسپانیایی، تصمیم‌گیری درست در مقابل پنالتی‌های حریفان دیگر چیز جدیدی نیست، چرا که او در ماه اوت گذشته، در بازی برگشت مرحله مقدماتی لیگ کنفرانس مقابل پوشکاش آکادمی نیز تعیین‌کننده بود: هر دو بازی در نتیجه مساوی به پایان رسیدند، دخیا در جریان بازی بارها تیمش را نجات داده بود و حالا نوبت ضربات پنالتی بود. در ضیافت پنالتی‌ها، دخیا با سیو ضربه پنالتی سزولنوکی، مجوز صعود را به تیمش هدیه داد.

دخیا در تابستان امسال پس از ماه‌ها عدم فعالیت به فلورانس آمد. پس از پایان قرارداد با منچستریونایتد، شماره یک فیورنتینا تیمی پیدا نکرده بود و برای مدت طولانی به تنهایی تمرین می‌کرد تا منتظر تماس مناسب بماند. که چند ماه پیش رسید.

با ورود او به فلورانس، شور و شوق به اوج خود رسید. و اگر کسانی به دلیل عدم بازی دخیا در مدتی طولانی به آمادگی او شک داشتند، پس از سیو دو پنالتی در بازی امشب، بدون شک نظرشان تغییر کرده است.

شب فراموش‌نشدنی مقابل میلان / کشف دوباره دخیا در فلورانس با دو پنالتی! 2