جمعه 30 شهریور 1403

شجاعت اینزاگی جواب داد / ستایش گاتزتا از طارمی: یکی از سه الماس اینتر

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
شجاعت اینزاگی جواب داد / ستایش گاتزتا از طارمی: یکی از سه الماس اینتر

گاتزتا دلو اسپورت از مهدی طارمی به همراه پیوتر زلینسکی و یان بیسک به عنوان بهترین‌های اینتر مقابل سیتی یاد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، اینتر دیشب در دیداری بسیار دشوار در خانه منچسترسیتی مقابل تیم قدرتمند پپ گواردیولا قرار گرفت و موفق شد با تساوی بدون گل به خانه برگردد.

دیداری که سیمونه اینزاگی مهاجم ایرانی‌اش طارمی را از ابتدای بازی روانه میدان کرد و حتی با اینکه در نیمه دوم لائوتارو مارتینز را به میدان فرستاد ولی طارمی تا دقیقه 90 در زمین حضور داشت و تعویض نشد.

گاتزتا دلو اسپورت در گزارشی درباره مسابقه دیشب می‌گوید بازی اینتر - سیتی یک بار دیگر نشان داد تصمیم‌های شجاعانه یک مربی و همچنین عمق ترکیب یک تیم چطور می‌تواند به آن امکان بدهد در بالاترین سطح و مقابل بهترین تیم‌های دنیا عملکردی خارق‌العاده به نمایش بگذارد.

شجاعت اینزاگی سرمربی اینتر وقتی ترکیب اصلی خود را معرفی کرد باعث تعجب بسیاری از کارشناسان شد. او نشان داد شجاعت این را دارد که ستاره‌هایی مثل بنجامین پاوارد، هنریک میختاریتان و لائوتارو مارتینز را روی نیمکت بنشاند. با وجود اینکه در دقایق اولیه اینتر کمی گیج می‌زد اما اینزاگی ثابت کرد که مربی‌ای است شجاع که به انتخاب‌های استراتژیک خود اعتماد کامل دارد. همین تصمیم‌های تاکتیکی او بود که باعث شد اینتر از خانه سیتی بدون اینکه دروازه‌اش باز شود به میلان برگردد.

سه ستاره درخشان اینتر: طارمی، زلینسکی، بیسک

گاتزتا در گزارش خود سه ستاره برتر اینتر را طارمی، زلینسکی و بیسک معرفی کرد. این روزنامه می‌گوید زلیسنکی در میانه زمین ثابت کرد که چرا اینتر در تابستان جاری اینقدر برای خرید او اصرار داشت و تلاش کرد.

این روزنامه ایتالیایی در ستایش از طارمی نوشت که ستاره ایرانی به بهترین شکل ممکن در برنامه بازی اینزاگی جا افتاده است. او با اینکه نتوانست گلزنی کند ولی هر زمان که اینتر شروع به تهاجم می‌کرد طارمی موتور اصلی محرکه تیم بود.

گاتزتا از یان بیسک مدافع آلمانی هم به عنوان بازیکنی یاد کرد که بازی به بازی بهتر می‌شود و حالا به اینزاگی ثابت کرده که می‌تواند یکی از استوانه‌های خط دفاعی نراتزوری در فصل جدید باشد.

شجاعت اینزاگی جواب داد / ستایش گاتزتا از طارمی: یکی از سه الماس اینتر 2
شجاعت اینزاگی جواب داد / ستایش گاتزتا از طارمی: یکی از سه الماس اینتر 3