جمعه 10 فروردین 1403

شرایط ادامه تحصیل مشمولان قبولی مهرماه دانشگاه‌ها اعلام شد

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
شرایط ادامه تحصیل مشمولان قبولی مهرماه دانشگاه‌ها اعلام شد

اقتصادنیوز: مشمولان مقاطع تحصیلی دانشگاهی و دوره متوسطه که در مهلت قانونی در خرداد، تیر، مرداد و شهریور ماه سال 1400 فارغ التحصیل شده اند تا پایان شهریور ماه سال 1401 مهلت معرفی دارند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان مازندران از شرایط ادامه تحصیل مشمولان قبولی مهرماه دانشگاه ها خبر داد و گفت: مشمولان مقاطع تحصیلی دانشگاهی و دوره متوسطه که در مهلت قانونی در خرداد، تیر، مرداد و شهریور ماه سال 1400 فارغ التحصیل شده اند تا پایان شهریور ماه سال 1401، مهلت معرفی دارند.

محمدرضا کریم پور با اشاره به اینکه، کلیه دانش آموزان که بصورت حضوری و مستمر در حال تحصیل هستند حداکثر تا پایان 20 سالگی تمام مهلت تحصیل دارند، افزود: مشمولانی که قبل از سن مشمولیت و در سن 17 سالگی یا قبل از آن در مقطع دیپلم یا پیش دانشگاهی فارغ التحصیل می شوند براساس قانون خدمت وظیفه عمومی پس از رسیدن به 18 سالگی تمام، شش ماه مهلت معرفی دارند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان مازندران بیان کرد: مشمولان باید قبل از اتمام مهلت معرفی از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) برای ثبت درخواست خود اقدام کنند.

کریم پور خاطرنشان کرد: مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی khabarsarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.