پنج‌شنبه 7 تیر 1403

شرایط اسکان تابستانه خوابگاه‌های دانشگاه علامه‌طباطبائی اعلام شد + جزئیات

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
شرایط اسکان تابستانه خوابگاه‌های دانشگاه علامه‌طباطبائی اعلام شد + جزئیات

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اداره خوابگاه‌های دانشگاه علامه‌طباطبائی در اطلاعیه‌ای ضمن بیان شرایط اسکان و نحوه ثبت درخواست دانشجویان برای خوابگاه تابستانی، فرم‌های مربوطه را منتشر کرد. در این اطلاعیه آمده است: «به اطلاع دانشجویان گرامی متقاضی استفاده از خوابگاه تابستان 1403 می‌رساند. دانشجویان غیر بومی مقطع کارشناسی ارشد و دکتری که تاریخ دفاع آن‌ها در طول تابستان سال جاری...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اداره خوابگاه‌های دانشگاه علامه‌طباطبائی در اطلاعیه‌ای ضمن بیان شرایط اسکان و نحوه ثبت درخواست دانشجویان برای خوابگاه تابستانی، فرم‌های مربوطه را منتشر کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

«به اطلاع دانشجویان گرامی متقاضی استفاده از خوابگاه تابستان 1403 می‌رساند.

دانشجویان غیر بومی مقطع کارشناسی ارشد و دکتری که تاریخ دفاع آن‌ها در طول تابستان سال جاری می‌باشد، می‌توانند از روز چهارشنبه 30 خردادماه 1403 مراجعه به سایت معاونت دانشجویی به آدرس https://stu.atu.ac.ir و کانال معاونت دانشجویی به آدرس https://eitaa.com/stu_atu نسبت به دریافت فرم خوابگاه تابستانی اقدام و بعد از تکمیل، حداکثر تا روز دوشنبه مورخ 4 تیرماه 1403 به سرپرستی خوابگاه خود تحویل دهند. بدیهی است رعایت موارد ذیل الزامی می‌باشد. اسکان در خوابگاه تابستانی منوط به پرداخت بدهی اجاره‌بهای خوابگاه است. عدم دریافت، تکمیل و تحویل فرم تا تاریخ مذکور به منزله انصراف از خوابگاه خواهد بود. اعلام اسامی دانشجویان واجد شرایط متعاقبا اعلام می‌شود.»