شنبه 8 اردیبهشت 1403

شرایط ضمانت وام‌های دانشجویی نیمسال دوم / سقف ضمانت‌ها اعلام شد + جزئیات

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
شرایط ضمانت وام‌های دانشجویی نیمسال دوم / سقف ضمانت‌ها اعلام شد + جزئیات

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ثبت نام وام‌های دانشجویی نیمسال دوم صندوق رفاه دانشجویان آغاز شده و تا پایان اردیبهشت 1403 ادامه دارد. کلیه دانشجویان روزانه و نوبت دوم متقاضی وام‌های تحصیلی - شهریه میتوانند جهت ثبت نام با مراجعه به سامانه یکپارچه سازی صندوق رفاه دانشجویان به آدرس https://refah.swf.ir نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. نکات مهم: دانشجویان مقطع دکترا توجه داشته...

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ثبت نام وام‌های دانشجویی نیمسال دوم صندوق رفاه دانشجویان آغاز شده و تا پایان اردیبهشت 1403 ادامه دارد. کلیه دانشجویان روزانه و نوبت دوم متقاضی وام‌های تحصیلی - شهریه میتوانند جهت ثبت نام با مراجعه به سامانه یکپارچه سازی صندوق رفاه دانشجویان به آدرس https://refah.swf.ir نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. نکات مهم: دانشجویان مقطع دکترا توجه داشته باشند وام ویژه دکترا در قالب وام تحصیلی مقطع دکترا اعمال شده است. وام دانشجویان متاهل حداکثر تا دو برابر دانشجویان مجرد می‌باشد. دانشجویانی که ورودی جدید هستند و برای اولین بار متقاضی استفاده از وام‌های دانشجویی هستند و پرونده رفاهی ندارند نخست باید نسبت به ثبت نام به عنوان کاربر جدید درسامانه اقدام نمایند. دانشجویانی که برای اولین بارمتقاضی تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان میباشند موظفند نسبت به اخذ فرمت عهد نامه محضری جدیدواقع در وبگاه اینترنتی اقدام و نسبت به ثبت آن در یکی از دفاتر اسناد رسمی کلیه مدارک عنوان شده دراطلاعیه اقدام نمایند. ثبت وام توسط دانشجو به منزله تایید نهایی و دریافت وام از سوی دانشگاه نمی‌باشد و در صورت عدم مغایرت مدارک در سامانه دانشگاه هیچگونه تعهدی در قبال پرداخت وام نخواهد داشت.

شرایط ضمانت وام‌های دانشجویی نیمسال دوم برای دریافت وام ها، دانشجویان لازم است که بر اساس نوع وام و مبلغ تعیین شده ضامنین خود را به صندوق رفاه معرفی نمایند. 1- برای دریافت وام‌های دانشجویی تا سقف 600/000/000 ریال معرفی یک نفر ضامن قراردادی از بین ضامنین واجد شرایط مندرج در ماده 11 آئین نامه پرداخت و بازپرداخت وام‌های دانشجویی صندوق الزامی است. 2- برای دریافت وام‌های دانشجویی تا سقف 1200/000/000 ریال معرفی یک ضامن رسمی با پیمانی یا دو نفر ضامن قراردادی از بین ضامنین واجد شرایط مندرج در ماده 11 آئین نامه پرداخت و بازپرداخت وام‌های دانشجویی صندوق الزامی است. 3- برای دریافت وام‌های دانشجویی بیش از مبلغ 1200/000/000 ریال، معرفی یک نفر ضامن دیگر علاوه بر ضامنین قبلی صرفاً از میان کارکنان رسمی و پیمانی واجد شرایط در ماده 11 آئین نامه پرداخت و بازپرداخت وام‌های دانشجویی صندوق الزامی است.

شرایط ضمانت وام‌های دانشجویی نیمسال دوم / سقف ضمانت‌ها اعلام شد + جزئیات 2
شرایط ضمانت وام‌های دانشجویی نیمسال دوم / سقف ضمانت‌ها اعلام شد + جزئیات 3
شرایط ضمانت وام‌های دانشجویی نیمسال دوم / سقف ضمانت‌ها اعلام شد + جزئیات 4
شرایط ضمانت وام‌های دانشجویی نیمسال دوم / سقف ضمانت‌ها اعلام شد + جزئیات 5