جمعه 8 تیر 1403

شروع گلزنی امباپه: با ماسک هم گل می‌زند! (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
شروع گلزنی امباپه: با ماسک هم گل می‌زند! (عکس)

بالاخره پای کیلیان امباپه در یورو به گلزنی باز شد و کاپیتان فرانسه از روی نقطه پنالتی دروازه لهستان را باز کرد.

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه که در اولین بازی فرانسه در یورو 2024 مقابل اتریش مصدوم شد و به دلیل شکسته شدن بینی‌اش بازی بعدی فرانسه مقابل هلند را از دست داد امروز در دومین بار که در این تورنمنت به میدان رفت پایش به گلزنی باز شد و موفق شد دروازه لهستان را از روی نقطه پنالتی باز کند.

امباپه در آخرین دقایق نیمه اول هم به گلزنی نزدیک شد و درحالیکه در محوطه جریمه لهستان توپ را از جلوی پای بارکولا برداشته بود با دروازه‌بان تک به تک شد اما ضربه او از فاصله نزدیک توسط اسکورپسکی دفع شد تا امباپه به گل نرسد.

در نیمه دوم و درحالیکه 10 دقیقه از شروع این نیمه گذشته بود دمبله از سمت راست به سرعت حرکت کرده و وارد محوطه جریمه لهستان شد. او توپ را از کیویور، مدافع آرسنال، عبور داد ولی او در یک خطای واضح دمبله را سرنگون کرد تا بدون هیچ تردیدی داور نقطه پنالتی را نشان بدهد.

کیلیان امباپه پشت توپ ایستاد. اگر این پنالتی گل می‌شد نه تنها اولین گل کاپیتان فرانسه در یورو 2024 بود بلکه اولین گلی بود که او با ماسک جدیدش به ثمر می‌رساند.

او این بار اسکورپسکی را مقهور کرد و با ضربه‌ای دقیق و بر خلاف جهت حرکت دروازه‌بان لهستانی توپ را به تور دروازه چسباند. بعد از تساوی 0-0 در بازی دوم فرانسه مقابل هلند خیلی‌ها معتقد بودند در نبود امباپه فرانسه قادر به پیروزی نیست. امروز او بار دیگر برای تیم ملی کشورش گلزنی کرد تا نشان بدهد هر وقت در زمین باشد برای فرانسه وزنه سنگینی است.

شروع گلزنی امباپه: با ماسک هم گل می‌زند! (عکس) 2
شروع گلزنی امباپه: با ماسک هم گل می‌زند! (عکس) 3
شروع گلزنی امباپه: با ماسک هم گل می‌زند! (عکس) 4