دوشنبه 9 مهر 1403

شزنی در تست‌های پزشکی بارسلونا

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
شزنی در تست‌های پزشکی بارسلونا

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، وویچک شزنی، گلر 34 ساله لهستانی، در حال حاضر در بارسلونا است. پرواز او در ساعت 10:30 صبح از مالاگا به زمین نشست و شزنی وارد ترمینال پرواز‌های خصوصی در فرودگاه ال پرات بارسلون شد. علی‌رغم انتظارات فراوان خبرنگارانی که در انتظار ورود او بودند، باشگاه تمام تلاش خود را برای مخفی کردن گلر لهستانی انجام داد تا کسی نتواند تصویر واضحی از وی ثبت کند. او سوار...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، وویچک شزنی، گلر 34 ساله لهستانی، در حال حاضر در بارسلونا است. پرواز او در ساعت 10:30 صبح از مالاگا به زمین نشست و شزنی وارد ترمینال پرواز‌های خصوصی در فرودگاه ال پرات بارسلون شد. علی‌رغم انتظارات فراوان خبرنگارانی که در انتظار ورود او بودند، باشگاه تمام تلاش خود را برای مخفی کردن گلر لهستانی انجام داد تا کسی نتواند تصویر واضحی از وی ثبت کند. او سوار بر ون باشگاه با شیشه‌های دودی فرودگاه را ترک کرد.

شزنی در تست‌های پزشکی بارسلونا

شزنی به عنوان گلر آزاد امروز یا فردا قراردادش با بارسا را ثبت خواهد کرد و چهارشنبه نیز معارفه او برگزار می‌شود. مصدومیت شدید تراشتگن و دوری هشت ماهه او سبب شد بارسا دیروز رسما خواهان حذف نام او از فهرست شود و لالیگا موافقت کرد. از 80 درصد دستمزد تراشتگن برای نهایی کردن انتقال شزنی و نیز ثبت قرارداد دنی اولمو تا پایان فصل استفاده خواهد شد.