یک‌شنبه 8 مهر 1403

ششمین جشنواره بازی‌های جدی به ایستگاه اختتامیه رسید / 4 میلیارد تومان جایزه تیم‌های برگزیده + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
ششمین جشنواره بازی‌های جدی به ایستگاه اختتامیه رسید / 4 میلیارد تومان جایزه تیم‌های برگزیده + فیلم

فرزانه شریفی، معاون آموزش و پژوهش بنیاد بازی‌های رایانه‌ای در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: ششمین دوره بازی‌های جدی به همت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برگزار شد. اختتامیه این دوره جشنواره نیز8 دی در دانشکده کامپوتر دانشگاه امیرکبیر برگزار می‌شود. وی با اشاره به بخشهای این جشنواره افزود: ششمین دوره جایزه بازی‌های جدی در سه بخش سمپوزیوم بازی‌های جدی، هکاتون و جشنواره...

فرزانه شریفی، معاون آموزش و پژوهش بنیاد بازی‌های رایانه‌ای در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: ششمین دوره بازی‌های جدی به همت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برگزار شد. اختتامیه این دوره جشنواره نیز8 دی در دانشکده کامپوتر دانشگاه امیرکبیر برگزار می‌شود. وی با اشاره به بخشهای این جشنواره افزود: ششمین دوره جایزه بازی‌های جدی در سه بخش سمپوزیوم بازی‌های جدی، هکاتون و جشنواره بازی‌های جدی برگزار شده است.

شریفی از جایزه میلیاردی ششمین جشنواره بازی‌های جدی خبر داد و گفت: هر بخش از این رویداد جایزه و حامیان مخصوص خود را دارد. بالغ بر 4 میلیارد تومان جوایز نقدی و سرمایه گذاری به تیم‌های برگزیده تعلق میگیرد و جایزه بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای 300 میلیون تومان به صورت نقدی است که در اختتامیه رویداد اهدا خواهد کرد.

دبیر ششمین جشنواره بازی‌های جدی با اشاره به بخش‌های جدید این دوره رویداد گفت: امسال به صورت خاص بخش سلامت و پزشکی که شامل سلامت روان و سلامت جسمی است جوایز مخصوص به خود را دارد و بخش مربوط به یادگیری و آموزش نیز حامیان مخصوص به خود را دارد.

وی در پایان گفت: تیم‌هایی که بتوانند محصول موفق تولید کنند از سیستم شتابدهی و جایزه سرمایه گذاری بالغ بر 1 میلیارد تومان دریافت می‌کنند.