یک‌شنبه 1 مهر 1403

شش قهرمانی اروپا واقعا باورکردنی نیست / مودریچ: شانس برد پنجاه پنجاه است ولی ما آماده‌ایم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
شش قهرمانی اروپا واقعا باورکردنی نیست / مودریچ: شانس برد پنجاه پنجاه است ولی ما آماده‌ایم

لوکا مودریچ در نشست خبری فینال چمپیونزلیگ گفت رئال حریفش دورتموند را دست‌کم نمی‌گیرد ولی برای قهرمانی آماده شده است.

به گزارش "ورزش سه"، ورزشگاه ومبلی فرداشب میزبان حساس‌ترین بازی این فصل رقابتهای باشگاهی دنیا است. نکته ای که لوکا مودریچ، ستاره کروات رئال مادرید، پیش از فینال چمپیونزلیگ که فردا بین رئال و دورتموند برگزار می‌شود به آن اشاره کرد.

مودریچ که بر خلاف زوج طلایی‌اش در رئال، تونی کروس، در پایان فصل خداحافظی نکرده و سال آینده بار دیگر فرصت بازی در فینال چمپیونزلیگ را خواهد داشت می‌گوید از اینکه بار دیگر در فینال این تورنمنت به میدان می‌رود خوشحال است.

ستاره کروات رئال این شانس را دارد که در صورت پیروزی مقابل دورتموند ششمین جام قهرمانی اروپا را با پیراهن رئال مادرید بالای سر ببرد. او از این فرصت به عنوان فرصتی باورنکردنی یاد کرد ولی گفت رئال بر خلاف اکثر هواداران و کارشناسان خودش را شانس اول پیروزی نمی‌داند و برای دورتموند احترام قائل است.

رئال چقدر به قهرمانی مطمئن است؟ خوشحالیم که اینجا هستیم. ما آرامش و اعتماد به نفس حداکثری داریم و منتظر به میدان رفتن در مهمترین بازی فصل هستیم.

فرصت رسیدن به رکورد شش قهرمانی اروپا با رئال؟ اینکه بتوانیم به چنین نقطه‌ای برسیم واقعا باورکردنی نبود. ولی ما حالا اینجاییم و داریم از این لحظه با تمام وجود لذت می‌بریم. امیدوارم یک قدم دیگر هم برداریم و کل تیم بتوانیم به این موفقیت بزرگ برسیم. شش قهرمانی اروپا واقعا فوق‌العاده است.

شانس دورتموند برای قهرمانی بیشتر است یا رئال؟ هفته آرامی نبود. همه فکر می‌کنند ما شانس اول قهرمانی هستیم ولی خودمان اینطور فکر نمی‌کنیم. شانس برد در این بازی پنجاه پنجاه است. ما مقابل تیمی به میدان می‌رویم که فصل فوق‌العاده‌ای داشته. ولی ما خوب تمرین کرده و آماده شده‌ایم.

اگر پنج دقیقه به آخر بازی مانده عقب بیفتید، آرامش لازم برای کامبک را دارید؟ ما بارها این را ثابت کرده‌ایم که وقتی اوضاع خیلی به نفع ما پیش نمی‌رود این توان را داریم که تا آخرین لحظه به جنگیدن ادامه بدهیم. ولی همانطور که ناچو گفت ترجیح می‌دهیم زودتر برد را قطعی کرده باشیم.

نظرت درباره بازی کردن در لندن؟ ومبلی واقعا استادیوم بی‌نظیری است و بازی کردن در این شهر همیشه لذت‌بخش است.

شش قهرمانی اروپا واقعا باورکردنی نیست / مودریچ: شانس برد پنجاه پنجاه است ولی ما آماده‌ایم 2
شش قهرمانی اروپا واقعا باورکردنی نیست / مودریچ: شانس برد پنجاه پنجاه است ولی ما آماده‌ایم 3