یک‌شنبه 1 مهر 1403

شعار علیه مسی در لندن شنیده شد / رئالی‌ها هوادار بارسا را از خیابان بیرون کردند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
شعار علیه مسی در لندن شنیده شد / رئالی‌ها هوادار بارسا را از خیابان بیرون کردند!

یک هوادار که با پیراهن بارسا در شهر لندن منتظر اتوبوس رئال مادرید بود با واکنش تند هواداران رئال مادرید مواجه شد.

به گزارش "ورزش سه"، لندن امروز تحت‌الشعاع یک مسابقه فوتبال قرار گرفته است: بزرگترین بازی فوتبال سال که از قضا هیچ تیم انگیلسی‌ای در آن حضور ندارد.

کلان‌شهر لندن که یکی از بزرگترین شهرهای دنیا است امروز شکل و شمایلی کاملا فوتبالی داشت. بخشی از شهر کاملا سفیدپوش بود و هواداران رئال مادرید را در خود جا داده بود و در دیگر نقاط شهر شاهد حضور زردپوشان آلمانی بودیم که برای حمایت از دورتموند به لندن آمده بودند.

رئالی‌ها از امروز بعد از ظهر خودشان را به اطراف استادیوم ومبلی رسانده و با پیدا کردن مسیری که اتوبوس تیم محبوب‌شان قرار بود طی کند تا به ومبلی برسد کنار خیابان صف کشیده بودند تا از اتوبوس رئال استقبال کنند.

در یکی از خیابانهای محل عبور اتوبوس، رئالی‌ها صف کشیده بودند که ناگهان متوجه شدند یک هوادار درحالیکه پیراهن بارسلونا را به تن کرده خودش را بین آنها جا کرده است. رئالی‌ها ابتدا از جسارت این هوادار بارسایی تعجب کرده و سپس شروع به اعتراض به او کردند.

طولی نکشید که صدای سوتهای رئالی‌ها شروع شد و آنها شروع به هو کردن این هوادار بارسا کردند. نیروهای پلیس لندن که متوجه سنگین بودن فضا شده بودند به سمت این هوادار رفتند و او با استرس به پلیس توضیح می‌داد که برای دیدن اتوبوس رئال آمده و قصد دیگری ندارد. عجیب اینکه هواداران رئال شروع به سر دادن شعار کردند. شعارهایی قدیمی که به دوران حضور مسی در لیونل مسی برمی‌گشت و خطاب به اسطوره آرژانتینی توهین آمیز بود.

شعار علیه مسی در لندن شنیده شد / رئالی‌ها هوادار بارسا را از خیابان بیرون کردند! 2
شعار علیه مسی در لندن شنیده شد / رئالی‌ها هوادار بارسا را از خیابان بیرون کردند! 3
شعار علیه مسی در لندن شنیده شد / رئالی‌ها هوادار بارسا را از خیابان بیرون کردند! 4