یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

شغل مناسبی داشتم کشتی را ادامه می‌دادم / مسئولان وعده‌های پوچی به قهرمانان می‌دهند

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
شغل مناسبی داشتم کشتی را ادامه می‌دادم / مسئولان وعده‌های پوچی به قهرمانان می‌دهند

قهرمان جهانی کشتی با بیان اینکه مسئولان از سال 2012 به من وعده کار داده بودند که هنوز بعد چندین سال این وعده محقق نشده است، گفت: یکی از دلایل کناره گیری من از کشتی همین موضوع اشتغال بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ میثم نصیری در گفت‌وگو با موج رسا; با بیان اینکه از سال 2012 تا 2021 نفر اول و یا نفر دوم تیم ملی کشتی بودم، اظهار کرد: در این مقطع افتخار این را داشتم طلا و برنز آسیا در رده سنی بزرگسالان برای اولین بار در تاریخ کشتی ایران را کسب کنم.

وی با بیان اینکه طلای مسابقات همبستگی کشور های اسلامی را کسب کرده‌ام و 6 بار قهرمان جام جهانی به همراه تیم ملی شدیم و فکر نکنم کسی بتواند این افتخارات را در کشتی تکرار کند، ابراز کرد: تمامی این ها به زحمات من بر نمی گردد و حمایت های خانواده من کاملا در این موفقیت‌ایم موثر بوده است.

قهرمان جهانی کشتی با بیان اینکه مسئولان از سال 2012 به من وعده کار داده بودند که هنوز بعد از چندین سال این وعده محقق نشده است، تصریح کرد: یکی از دلایل کناره گیری من از کشتی همین موضوع اشتغال بود.

وی با بیان اینکه با وضع معیشتی امروز جامعه اگر شغلی نداشته باشی زندگی در شرایط سخت خواهد بود حالا شما مخارج ورزشی را نیز به این امر اضافه کنید، عنوان کرد: چندین بار اعلام کردم که اگر شغل مناسبی داشته باشم می توانم چندین سال دیگر کشتی بگیرم در حالی که این حمایت ها از من صورت نگرفت و فقط زورم به خودم رسید.

نصیری با بیان اینکه مسئولان فقط در حرف می گویند که از ورزش حمایت می کنند اما در عمل هیچ حمایتی ندارند، ادامه داد: وقتی به اداره ورزش و جوانان می روم از 20 نفر شاید فقط دو نفر من را بشناسند چرا که این کارکنان اصلا ورزشی نیستند و ورزش برایشان مهم نیست.

وی با بیان اینکه درد اینجا است که اداره کل ورزش و جوانان ما را برای اشتغال به شهرداری معرفی می‌کرد، خاطر نشان کرد: من ورزشی هستم چرا باید در شهرداری کار کنم؟ اگر دلسوز من هستید من را در ورزش و جوانان جذب کنید و مدرک تحصیلی و رزمه متناسب دارم.

قهرمانی جهانی کشتی با بیان اینکه امیدوارم بعد از این اتفاق بیفتد چرا که برخی از ورزشکاران ما از کشور خارج می شوند و این ها سرمایه های ما هستند، افزود: از اعتبارات کشور هزینه می کنیم تا یک ورزشکار تحویل جامعه دهیم و به راحتی کشورهای دیگر آنها را جذب می‌کنند.

انتهای پیام /