یک‌شنبه 15 مهر 1403

شماره 3 پرسپولیس و چالش موفق بازی در دو پست

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
شماره 3 پرسپولیس و چالش موفق بازی در دو پست

فرشاد فرجی در دیدار برابر چادرملو سورپرایز گاریدو بود.

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد فرجی در فصل‌های گذشته انتقاداتی به نحوه بازی‌اش وجود داشت و در شرایط بحرانی نقل و انتقالات تابستانی پرسپولیس و در بحبوحه کوچ ستاره‌ها، تمدید قرارداد با او چندان مورد استقبال هواداران قرار نگرفت.

با این حال فرشاد فرجی که از زمستان لیگ بیستم عضو پرسپولیس بوده، فصل متفاوتی را زیر نظر خوان کارلوس گاریدو تجربه می‌کند. او که هیچ‌گاه اعتراضی به نیمکت نشینی نداشت در بازی برابر استقلال با توجه به مصدومیت ایوب العملود فیکس شد.

جالب اینکه فرجی در دیدار برابر استقلال فوق‌العاده کار کرد و یکی از بهترین بازیکنان میدان در دربی بود که با پیروزی تیمش همراه شد.

فرجی بعد از یک بازی نیمکت‌نشینی مقابل پاختاکور، با نظر گاریدو به ترکیب اصلی برگشت و ایوب را نیمکت‌نشین کرد. شماره 3 پرسپولیس 69 دقیقه در زمین بود که ابتدا در پست دفاع راست بازی کرد و از دقیقه 50 با مصدومیت کنعانی به دفاع مرکزی منتقل شد.

او شب کم اشتباهی را مقابل چادرملو داشت و در دقیقه 69 جای خود را به پورعلی‌گنجی داد. او زیر نظر گاریدو عملکرد خوبی در پست دفاع راست داشته و تلاش می‌کند به عنوان مدافع مرکزی هم عملکرد خوبی داشته باشد تا به عنوان یک بازیکن دو پسته و کارآمد در این تیم شناخته شود.