دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

شمسایی: به هدف اول خودمان رسیدیم / حذف ژاپن شگفتی نبود

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
شمسایی: به هدف اول خودمان رسیدیم / حذف ژاپن شگفتی نبود

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت که شاگردانش به هدف اول خود در جام ملت‌های آسیا رسیده‌اند.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، وحید شمسایی بعد از پیروزی 6 بر یک تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان اظهار داشت: ابتدا به مردم ایران و بازیکنانم تبریک می گویم. ما به اولین هدف‌مان که صعود به جام جهانی بود، دست یافتیم. در نیمه اول با توجه به شرایط، هدف‌مان کنترل بازی بود و در نیمه دوم از بازیکنان خواستم که کار را تمام کنند. خوشحالم که آنها مأموریت خود را به بهترین نحو انجام دادند.

وی با انتقاد از کفپوش سالن بانکوک آره‌نا گفت: ما و ویتنام تنها تیم‌هایی بودیم که در این زمین بازی نکردیم و روز گذشته (سه‌شنبه) بعد از پیگیری زیاد، موفق شدیم یک جلسه تمرین در این سالن داشته باشیم. توپ و کفش بازیکن روی این زمین گیر می‌کند و نیمه اول طول کشید تا بازیکنان ما با این شرایط عادت کنند. این کفپوش با کفپوش سالن ایندور خیلی متفاوت است.

صعود ایران به جام جهانی فوتسال و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در پاسخ به این پرسش که کدام یک از تیم‌ها کیفیت خوبی از خودشان نشان داده‌اند، خاطرنشان کرد: من برخلاف برخی از دوستان معتقدم که حذف ژاپن شگفتی مسابقات نیست. چیزی که مرا تحت تأثیر قرار داد، رشد خیلی خوب همه تیم‌ها به‌ویژه افغانستان و تاجیکستان بود. من به‌عنوان بازیکن و مربی در آسیا کار کرده‌ام. می‌بینم تیم‌ها هر سال پیشرفت خوبی از خود نشان می‌دهند و سطح تیم‌ها در حال نزدیک شدن به یکدیگر است.