پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

شنای قورباغه

شنای قورباغه

وب‌گاه ورزش سه

تقی عسگری؛ اسطوره شیرجه ایران، گوهری که به تازگی در 100 سالگی کشف شد و مورد توجه نه تنها مردم ایران بلکه تمامی مردم جهان قرار گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: یکی از رزمندگان عملیات کربلای چهار گفت: در ساعات اولیه عملیات یگان‌ها متوجه شدند عملیات لو رفته است و بعثی‌ها مدام بر سر رزمندگان آتش می ریختند و تعدادی از بچه ها شهید و اسیر شدند، 20 غواص از دست بعثی‌ها فرار کردند و در دهانه کشتی سوخته‌ای که در کنار اروند به گل نشسته بود سه روز بدون آب و غذا مخفی شدند.

خبرگزاری ایرنا

هانگژو - ایرنا - دو نماینده ایران در ماده 100 متر قورباغه به مدال طلا و نقره بازی‌های پاراآسیایی هانگژو رسیدند.

وب‌گاه ورزش سه

شاهین ایزدیار که در دوره قبلی شش مدال طلای بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا را کسب کرده بود، این بار مدال طلای شنای قورباغه را به یک ایرانی دیگر واگذار کرد.

خبرگزاری ایسنا

در نخستین روز از رقابت‌های جهانی ورزش کارگری شرکت‌ها که در آتن یونان در حال برگزاری است، ورزشکاران کشورمان در اولین روز رقابت‌ها به 23 مدال در رشته‌های دوومیدانی، شنا و دارت دست یافتند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ژدانوف رکورد جهانی شنای قورباغه 50 متر SB3 مردان را شکست و قهرمان پارالمپیک توکیو شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

ورزشکار 17 ساله بریتانیایی در حالی در پارالمپیک 2020 توکیو شرکت می‌کند که مرگ را در دوران نوزادی تجربه کرد، اما زنده ماند تا رویاهایش را محقق کند.

خبرگزاری ایسنا

نماینده شنای ایران در المپیک 2016 ریو گفت: سبک و سنگین کردم و دیدم درس برایم مهمتر است، در حقیقت نمی‌خواهم استعدادم را جایی هزینه کنم که کسی برایش ارزشی قائل نیست.

خبرگزاری مهر

فدراسیون جهانی شنا در نظر دارد تغییراتی را در برنامه‌های خود برای بازی‌های المپیک 2024 پاریس ایجاد کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک عکاس اهل جاکارتا - اندونزی تصاویر جالبی از یک قورباغه درختی ثبت کرده است.

خبرگزاری ایسنا

کرونا هم مثل جنگ، سیل و زلزله با همه تلخی هایش و روزگار سختی که بر ما تحمیل کرده، می گذرد اما آنچه از یاد نمی‌رود تلاش‌های بی‌امان کادر درمان است؛ این سفیدپوشان عرصه سلامت، در خط مقدم با این ویروس منحوس می جنگند تا بار دیگر همه با هم گرد هم آییم، این بار با مهر بیشتر.