پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

شهامت پنالتی زدن نداشتید / اتهام بزرگ به هالند و دی‌بروینه: ترسوها!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
شهامت پنالتی زدن نداشتید / اتهام بزرگ به هالند و دی‌بروینه: ترسوها!

برخی هواداران سیتی معتقدند کوین دی بروینه و ارلینگ هالند به خاطر ترس از پنالتی زدن، در وقت های اضافه درخواست تعویض دادند.

به گزارش "ورزش سه"، شبی که سیتی برای چهارمین سال متوالی تلاش کرد تا به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسد، برناردو سیلوا و کواچیچ ضربات پنالتی خود را از دست دادند تا رئال 4-3 پیروز شود. هالند و دی بروینه زودتر تعویض شده بودند و شانس پنالتی زدن نداشتند.

هالند که در سه بازی قبلی اش برابر رئال گل نزده بود، در طول بازی بسیار تلاش کرد گلزنی کند اما موفق نشد و در ابتدای وقت اضافه اول درخواست تعویض داد.

کوین دی بروینه گل تساوی سیتی را در دقیقه 76 به ثمر رساند و سپس یک فرصت استثنایی را هم از دست داد تا سیتی در 90 دقیقه برنده نشود. او نیز در دقیقه 112 از پپ درخواست تعویض کرد. به این ترتیب دو پنالتی زن برجسته سیتی در ضیافت پنالتی ها حضور نداشتند و تیم تاوانش را پس داد.

کواچیچ که به جای دی بروینه وارد زمین شده بود، پنالتی دوم سیتی را از دست داد. قبل از او برناردو پنالتی اش را خراب کرده بود.

طبق گزارش رسانه های انگلیسی، برخی هواداران سیتی باور ندارند که دلیل تعویض هالند و دی بروینه خستگی بوده و معتقدند آنها از پنالتی زدن طفره رفتند. این در حالی است که پپ گواردیولا در پایان بازی ادعا کرد، هر دو بازیکن خالی از انرژی بودند و به درخواست خودشان تعویض شدند.

شهامت پنالتی زدن نداشتید / اتهام بزرگ به هالند و دی‌بروینه: ترسوها! 2
شهامت پنالتی زدن نداشتید / اتهام بزرگ به هالند و دی‌بروینه: ترسوها! 3