شهردار منطقه 10: راهپیمایی «ایران، ذوالفقار علی (ع)» جلوهای از غیرت، ایراندوستی بود
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی اخالصنایع با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی «ایران، ذوالفقار علی (ع)» که مقابل ساختمان ستادی شهرداری منطقه 10 برگزار شد، اظهار داشت: حضور پرشور؛ پیام روشنی از ایمان و غیرت ملی این حضور پرشور، تنها یک اجتماع خیابانی نبود؛ بلکه پیامی روشن از سوی مردمی بود که همواره در بزنگاههای تاریخی، با ایمان و غیرت مثالزدنی، پای آرمانهای اسلامی،...