سه‌شنبه 10 مهر 1403

شهید آیت الله رئیسی در آخرین حضورش در مراسم روز دانشجو چه گفت؟ + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
شهید آیت الله رئیسی در آخرین حضورش در مراسم روز دانشجو چه گفت؟ + فیلم

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهورکه همواره اهتمام ویژه برای حضور در میان دانشگاهیان داشت در آخرین مراسم روز دانشجو که در 16 آ ذر 1402 برگزار شد در دانشگاه شهید بهشتی حضور یافت. بر اساس این گزارش، در این مراسم که با حضور و استقبال دانشجویان برگزار شده بود، شهید آیت الله رئیسی در خصوص نقش دانشگاه گفت: دانشگاه با دانش وتلاش در کنار مسائل...

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهورکه همواره اهتمام ویژه برای حضور در میان دانشگاهیان داشت در آخرین مراسم روز دانشجو که در 16 آ ذر 1402 برگزار شد در دانشگاه شهید بهشتی حضور یافت.

بر اساس این گزارش، در این مراسم که با حضور و استقبال دانشجویان برگزار شده بود، شهید آیت الله رئیسی در خصوص نقش دانشگاه گفت: دانشگاه با دانش وتلاش در کنار مسائل و نطام مسائل کشور می‌تواند تحول آفرین باشد. دانشگاه می تواند در کنار مسئله شناسی برای حل مشکلات کمک کند.

دانشگاه کانون فضیلت خواهی، اخلاق، ادب و کرامت انسانی و توجه به دیگران و خداخواهی و توجه به اجرای قانون و عدالت است و می تواند در این عرصه نقش آفرین باشد.

جنبش دانشجویی، جنبش ضد استیداد و ضد استعمار است‌. دانشجوی سیاسی و فعال و جریان جنبش دانشجویی، جنبشی است که می تواند ضد استبداد داخلی و استعمار خارجی باشد.