شنبه 9 تیر 1403

شهید شهرکی‌نیا نشانِ اولین شهید وحدت اسلامی دانشگاه ادیان و مذاهب را از آنِ خود کرد

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
شهید شهرکی‌نیا نشانِ اولین شهید وحدت اسلامی دانشگاه ادیان و مذاهب را از آنِ خود کرد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه ادیان و مذاهب، در پی شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین سجاد شهرکی‌نیا دانشجوی دانشگاه ادیان و مذاهب به دست جنایتکاران کوردل، سید ابوالحسن نواب رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب با صدور بیانیه‌ای این حادثه تروریستی را محکوم کرد.

متن بیانیه حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

وَسَیَعلَمُ الَذِینَ ظَلَمُوا أَیَ مُنقَلَب یَنقَلِبُونَ

دشمنانِ یکپارچگی و انسجام ملت ایران که می‌خواستند بر موج اعتراضات، سوار شده، توده‌ی مردم را در برابر انقلاب اسلامی قرار دهند، اما ناکام ماندند، موجی از اقداماتِ وحشیانه و در عین‌حال، زبونانه را شروع کرده‌اند که برخلاف زعمِ آنها، به افشای چهره‌ی واقعی‌شان و به انسجام بیش‌ترِ اقوام و مذاهب در ایران خواهد انجامید.

حمله به حرم شاهچراغ و ترور ناجوانمردانه حجت‌الاسلام والمسلمین سجاد شهرکی‌نیا از تازه‌ترین اقدامات دشمنان اسلام است که هدفی جز ایجاد شکاف در همبستگی ملی و اسلامیِ ایرانیان را نمی‌جوید.

شهید شهرکی‌نیا که از دانشجویان دانشگاه ادیان و مذاهب بود، در سال‌های متمادیِ فعالیت‌های دینی و ازجمله، امامت جماعت در مساجدِ زاهدان، داعیه‌ای جز وحدت اسلامی را در سر نمی‌پروراند.

موضع‌گیریِ بجای جناب مولوی عبدالحمید در قبال این ترور ناجوانمردانه نشان‌دهنده‌ی ناکامیِ دشمنان اسلامِ یکپارچه و فراگیر در این سرزمین است.

اینجانب ضمن تسلیتِ شهادت این دانشجوی دانشگاه ادیان و مذاهب که نشانِ اولین شهید وحدت اسلامی این دانشگاه را از آنِ خود نمود، از مسئولان استانی و کشوری می‌خواهم که با دستگیریِ عاملان این اقدام شوم، پرده از چهره‌ی نفاق و استکبار برداشته، دامانِ اقوام و مذاهب اسلامی را از واگرایی و جدایی‌طلبی پاک کنند و هم‌زمان با رسیدگی عاجل و جدی به مطالبات اقوام و مذاهب اسلامی در ایران، راه را بر هرنوع سوء استفاده‌ی دشمنان و کینه‌توزان ببندند.

غفران و رضوان الهی نصیب آن شهید، و صبر و اجر فراوان، روزیِ بازماندگان آن فقید سعید باد.»

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید دانشگاه ادیان و مذاهب سجاد شهرکی‌نیا اولین شهید وحدت اسلامی این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است