پنج‌شنبه 12 مهر 1403

شوتی برای جاودانه شدن / رویا واقعی شد: اولین گل تاریخ خیرونا در CL

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
شوتی برای جاودانه شدن / رویا واقعی شد: اولین گل تاریخ خیرونا در CL

داوید لوپز برای خیرونا تاریخ‌سازی کرد و در دقیقه 20 دیدار مقابل فاینورد اولین گل تاریخ خیرونا در لیگ قهرمانان را به ثمر رساند.

به گزارش "ورزش سه"، خیرونا تیم شگفتی‌ساز فصل گذشته لالیگا امسال به لطف درخششی که در لالیگا داشت در چمپیونزلیگ حضور دارد.

لیگ قهرمانان برای شاگردان میشل خوب شروع نشد و آنها در دور اول در پاریس مقابل پاری سن ژرمن 1-0 شکست خوردند تا نه امتیازی به دست بیاورند و نه گلی به ثمر برسانند.

دیدار امروز خیرونا مقابل فاینورد برای این تیم و هوادارانش یک بازی مهم و تاریخی بود. اولین بار در تاریخ باشگاه کاتالان که آنها در ورزشگاه‌شان مونتی‌لیوی میزبان یک بازی لیگ قهرمانان اروپا هستند.

شاگردان میشل مقابل فاینورد به میدان رفتند. کل ورزشگاه منتظر بود تا یک اتفاق تاریخی دیگر رقم بخورد: اولین گل تاریخ خیرونا در چمپیونزلیگ. داوید لوپز آنها را زیاد منتظر نگذاشت و در دقیقه 20 دروازه فاینورد را باز کرد.

حرکت ترکیبی عالی فن دبیک و سینگانکوف با ضربه سر میوفسکی همراه شد اما توپ توسط مدافعان حریف بلوکه شد. داوید لوپز با هوشیاری توپی که در دهانه دروازه افتاده بود را به تور چسباند تا نامش برای همیشه در تاریخ خیرونا ثبت شود: اولین بازیکنی که برای این باشگاه در لیگ قهرمانان گلزنی کرده است.

شوتی برای جاودانه شدن / رویا واقعی شد: اولین گل تاریخ خیرونا در CL 2
شوتی برای جاودانه شدن / رویا واقعی شد: اولین گل تاریخ خیرونا در CL 3
شوتی برای جاودانه شدن / رویا واقعی شد: اولین گل تاریخ خیرونا در CL 4