دوشنبه 9 مهر 1403

شورای سیاستگذاری مردمی‌سازی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تشکیل شد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
شورای سیاستگذاری مردمی‌سازی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تشکیل شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای سیاستگذاری مردمی‌سازی وزارت علوم، با هدف استفاده از ظرفیت استادان، دانشجویان و نخبگان برای حل مسائل موجود در کشور و بسترسازی برای افزایش مشارکت مردم در اداره امورآموزش عالی تشکیل شد. تصمیم‌گیری درخصوص برنامه‌های مشخص تهیه شده برای مردمی‌سازی در حیطه مأموریت‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، بسترسازی برای افزایش نقش و مشارکت مردم در اداره...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای سیاستگذاری مردمی‌سازی وزارت علوم، با هدف استفاده از ظرفیت استادان، دانشجویان و نخبگان برای حل مسائل موجود در کشور و بسترسازی برای افزایش مشارکت مردم در اداره امورآموزش عالی تشکیل شد.

تصمیم‌گیری درخصوص برنامه‌های مشخص تهیه شده برای مردمی‌سازی در حیطه مأموریت‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، بسترسازی برای افزایش نقش و مشارکت مردم در اداره امور کشور، استفاده از ظرفیت استادان، دانشجویان و نخبگان برای حل مسائل موجود در کشور، ارائه اهکارهای عملی برای غلبه بر ساز و کارهای ناکارآمد، پرهزینه و زمانبر دیوانسالار در حیطه وظایف این وزارتخانه و ارائه راهکارهای عملی برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و ایجاد تحول در نظام حکمرانی کشور و ارتقای الگوی حکمرانی مردمی و همچنین فرهنگسازی و ترویج روحیه مردمی در آموزش عالی کشور در چارچوب راهکارهای عملی را از وظایف این شورا اعلام کرده است.

محمدعلی زلفی‌گل؛ اعضای این شورا تعدادی از روسای دانشگاه‌ها، معاونان وزیر و برخی استادان و نخبگان دانشگاهی و دبیر آن نیز شهاب جنابی دستیار وزیر در امر مردمی‌سازی است.