جمعه 30 شهریور 1403

شوک به اینتر: هافبک محبوب اینزاگی مصدوم شد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
شوک به اینتر: هافبک محبوب اینزاگی مصدوم شد

باشگاه اینتر با انتشار بیانیه‌ای مصدومیت ستاره‌اش هاکان چالهان‌اوغلو را تایید کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در حساس‌ترین روزهای فصل و درحالیکه اینتر برای مستحکم کردن صدرنشینی‌اش تلاش می‌کند از طرف باشگاه خبری نگران‌کننده به هواداران رسید: تایید مصدومیت هاکان چالهان‌اوغلو.

اینتر با انتشار بیانیه‌ای کوتاه مصدومیت این ستاره ترکیه‌ای را تایید کرد بدون اینکه به زمان احتمالی بازگشت او به میادین اشاره کند. در بیانیه نراتزوری آمده است:"هاکان چالهان‌اوغلو امروز در کلینیک باشگاه تستهای پزشکی را پشت سر گذاشت و تایید شد که او از ناحیه عضله ران پای راست دچار کشیدگی شده است. وضعیت او در روزهای آینده بیشتر بررسی شده و خبرهای تکمیلی از طرف باشگاه اعلام خواهد شد".

چالهان‌اوغلوی 30 ساله در فصل جاری از ستاره‌های مهم تیم اینزاگی بوده و در 30 بازی برای نراتزوری در همه رقابتها 11 گل به ثمر رسانده و 3 پاس گل داده است.

اینتر در حال حاضر با 66 امتیاز مقتدرانه در صدر جدول سری آ ایستاده است. شاگردان اینزاگی با تیم دوم جدول، یوونتوس، 9 امتیاز فاصله دارند و این در حالی است که یووه یک بازی بیشتر از آنها انجام داده است.

هاکان چالهان‌اوغلو تا سال 2027 با اینتر قرارداد دارد و تابستان گذشته اعلام کرد با اینکه پیشنهادهایی داشته اما برای حضور در اینتر به آنها پاسخ منفی داده است.

شوک به اینتر: هافبک محبوب اینزاگی مصدوم شد 2