یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

شوک به تیم سردار: مدیر ورزشی کناره‌گیری کرد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
شوک به تیم سردار: مدیر ورزشی کناره‌گیری کرد

تیاگو پینتو رسما از مدیریت ورزشی آ اس رم کناره‌گیری کرد. باشگاه در بیانیه‌ای رسما اعلام کرد که پینتو جالوروسی را ترک کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه در هفته گذشته شایعاتی درباره جدایی تیاگو پینتو، مدیر ورزشی رم، شنیده می‌شد اما به نظر می‌رسید او تا پایان فصل به حضور در مدیریت این تیم ادامه خواهد داد.

ولی امروز باشگاه رم به صورت رسمی از جدایی تیاگو پینتو خبر داد. پینتو که به مدت سه سال مدیریت ورزشی رم را بر عهده داشت امروز در تمرین تیم با حضور ژوزه مورینیو حضور پیدا کرد و با بازیکنان و کادر فنی خداحافظی کرد.

پینتو تا پایان قراردادش چند ماه زمان داشت ولی تصمیم گرفت زودتر اعلام کناره‌گیری کند. کوریره دلو اسپورت می‌گوید پینتو برای اینکه در بازار نقل و انتقالات ضربه‌ای به باشگاه وارد نشود تا پایان پنجره زمستانی وظایفش را انجام داده و سپس مدیریت را به جانشین خود تحویل خواهد داد.

پینتو از دید بسیاری از کارشناسان فوتبال در ایتالیا در سه سال گذشته مدیری موفق بوده است. او با وجود دشواری‌هایی که جالوروسی از نظر فرپلی مالی با آن روبرو بود و بودجه اندک رم نسبت به رقبای بزرگ ایتالیایی رویهم‌رفته در نقل و انتقالات موفق عمل کرد. جذب ستاره‌هایی مثل روملو لوکاکو و سردار آزمون به رم در دوران او انجام شد.

شوک به تیم سردار: مدیر ورزشی کناره‌گیری کرد 2