سه‌شنبه 17 مهر 1403

شوک به قهرمان از زاویه بسته؛/ گزارش زنده: پرسپولیس 0 - مس رفسنجان 1

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
شوک به قهرمان از زاویه بسته؛/ گزارش زنده: پرسپولیس 0 - مس رفسنجان 1

پرسپولیس با گل زودهنگام از مس رفسنجان عقب افتاده است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرسپولیس در حالی امروز به مصاف مس رفسنجان رفته که این دیدار قرار بود دیروز برگزار شود اما در نهایت دو تیم پرستاره فوتبال ایران، از ساعت 19 در ورزشگاه کاظمی مقابل هم قرار گرفتند.

این پنجمین بازی دوستانه پرسپولیس بعد از پیروزی مقابل شمس آذر، استقلال خوزستان، صنعت نفت و پیکان است و یحیی گل‌محمدی در فاصله یک هفته تا شروع لیگ برتر، رودرروی حریف نارنجی‌پوش به میدان رفته است.

باتوجه به فاصله کم تا شروع لیگ برتر پرسپولیس احتمالا دیدار دیگری در چارچوب بازیهای دوستانه نخواهد داشت و این آخرین بازی پیش فصل شاگردان یحیی گل‌محمدی خواهد بود.

ترکیب پرسپولیس در نیمه اول: علیرضا بیرانوند، حسین کنعانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، میلاد سرلک، سروش رفیعی، مهدی ترابی، سعید صادقی، وحید امیری و شهاب زاهدی

شرح گل:

پرسپولیس 0 - مس رفسنجان 1 (مهدی محبی - دقیقه 20): محبی بعد از حرکت از سمت چپ دفاع پرسپولیس و عبور از بین مدافع کناری و مرکزی پرسپولیس، با شوتی دیدنی از زاویه بسته، دروازه علیرضا بیرانوند را گشود.

دقایق حساس: دقیقه 22: پرسپولیس بلافاصله بعد از گل روی حرکت مهدی ترابی خطرساز شد اما ضربه این بازیکن را نوشی‌صوفیانی در دو مرحله مهار کرد.

حواشی: * ساکت الهامی و یحیی گل‌محمدی پیش از شروع بازی برخوردی صمیمانه با یکدیگر داشتند. * حامد لک، گلر سابق سرخپوشان، با یحیی عکس یادگاری گرفت. * سعید فتاحی معاون ورزشی مس رفسنجان در ورزشگاه حضور دارد. * زوج خط حمله پرسپولیس با امیری و زاهدی تشکیل شده است. * علی نعمتی برای اولین بار بعد از مصدومیت در زمین حضور دارد. * بیرانوند باوجود آسیب‌دیدگی جزئی، در قفس توری قرمزها دیده می‌شود. * رضا عنایتی سرمربی تیم امید و دستیارانش در ورزشگاه کاظمی حاضر هستند.