پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

شکایت پرز علیه تباس به CAS / ضدحمله سنگین رئال: لالیگا بدون رئیس می‌ماند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
شکایت پرز علیه تباس به CAS / ضدحمله سنگین رئال: لالیگا بدون رئیس می‌ماند!

دادگاه عالی ورزش CAS در حال بررسی پرونده شکایت از خاویر تباس بوده و ممکن است حکم به تعلیق او از ریاست لالیگا بدهد.

به گزارش "ورزش سه"، انتظار گزارشی در سایت رلوو فوتبال اسپانیا را به شدت نگران کرده است. این سایت به نقل از منابع خود می‌گوید دادگاه عالی ورزش CAS در حال بررسی پرونده‌ای است که می‌تواند تبعاتی گسترده برای مدیران فدراسیون فوتبال اسپانیا و به خصوص خاویر تباس، رئیس لالیگا داشته باشد.

رلوو می‌گوید از منابع موثق دریافته که CAS فردا یا نهایتا پنج‌شنبه آینده بررسی یک پرونده انضباطی را آغاز می کند که در آن اتهاماتی بسیار جدی علیه خاویر تباس مطرح شده است. شکایت توسط باشگاه رئال مادرید به CAS فرستاده شده است. در صورت پذیرفته شدن اتهام‌های رئال مادرید، مقام‌های ارشد فدراسیون فوتبال و خاویر تباس از طرف CAS با محرومیت مواجه خواهند شد.

سایت رلوو می‌گوید این ادعا را تنها بر اساس گفته‌های منابع خود در CAS مطرح نکرده است. در گزارش این سایت اشاره شده که در چند بازی اخیر رئال مادرید، در باکس وی آی‌پی ورزشگاه برنابئو این جمله از زبان چندین نفر از مدیران ارشد رئال شنیده شده است:" تباس به زودی محروم می‌شود".

خاویر تباس که مدتها بود علیه رئال مادرید موضع نمی‌گرفت در روزهای گذشته دوباره شروع به حرف زدن علیه این باشگاه و رئیسش کرده و حملاتی تند علیه فلورنتینو پرز انجام داده بود. رلوو می‌گوید به نظر می‌رسد تباس هم می‌داند که ممکن است مجازاتی سخت در انتظارش باشد. تباس حتی در صحبتهای اخیرش از دفاع از خود صحبت کرده و گفته بود:" فلورنتینو بیشتر از آنچه باید قدرت و نفوذ دارد و این برای ورزش اسپانیا خوب نیست. من تا جایی که بتوانم از خودم دفاع خواهم کرد".

شکایت رئال مادرید به CAS می‌گوید لالیگا در زمان امضای قرارداد با اسپانسر لالیگا CVC علیه برخی باشگاه‌ها تبعیض قائل شده است. رئال همچنین از اینکه رئال مادرید و بارسلونا با تصمیم خودرسانه لالیگا از کمیسیون بررسی حق پخش تلویزیونی کنار گذاشته شده‌اند شکایت کرده است.

شکایت پرز علیه تباس به CAS / ضدحمله سنگین رئال: لالیگا بدون رئیس می‌ماند! 2