چهارشنبه 11 مهر 1403

شکست‌ناپذیرها: سیتی به رکورد یونایتد در سی‌ال رسید

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
شکست‌ناپذیرها: سیتی به رکورد یونایتد در سی‌ال رسید

منچسترسیتی به رکورد شکست ناپذیری منچستریونایتد در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا رسید.

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته دوم از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا روبروی اسلوان براتیسلاوا به میدان رفت و موفق شد با چهار گل این تیم را در هم بکوبد و یک پیروزی نه چندان دشوار اما شیرین را در این هفته از این مسابقات به دست آورد.

شاگردان پپ گواردیولا در هفته اول لیگ قهرمانان به مصاف اینتر رفته اما نتوانسته بودند در آن بازی به پیروزی برسند و به تساوی و تقسیم امتیازات رضایت داده بودند و به همین دلیل کسب سه امتیاز این بازی برای آنها ارزش و اهمیت بسیار زیادی داشت و باعث شد که شرایط در جدول رده‌بندی برایشان بهتر شود.

اما این تنها دستاورد پیروزی به دست آمده در بازی دیشب نبود. سیتی با این نتیجه توانست به رکورد درخشان و دست نیافتنی منچستریونایتد در رقابت‌های لیگ قهرمانان هم دست پیدا کند. آنها حالا موفق شده‌اند در 25 بازی در مسابقات اروپایی شکست ناپذیر باشند که آماری بسیار درخشان برای این تیم به حساب می‌آید.

آخرین شکست سیتی در لیگ قهرمانان اروپا به فصل 22-2021 برمی‌گردد و تنها تیمی که پیش از این موفق شده است چنین روند درخشانی را در این مسابقات داشته باشد منچستریونایتد است که در فاصله سال‌های 2007 تا 2009 در 25 دیدار شکست نخورده بود و حالا این سیتی است که بار دیگر در آستانه شکستن یک رکورد دیگر از شیاطین سرخ قرار گرفته است.