جمعه 8 تیر 1403

شگفتی‌ساز یورو: تیم رانگنیک فقط برد می‌خواهد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
شگفتی‌ساز یورو: تیم رانگنیک فقط برد می‌خواهد!

هلند در چند دقیقه از صدرنشین گروه به رتبه سوم سقوط کرد و اتریش صدرنشینی گروه را به دست آورد.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار جذاب اتریش و هلند در گروه D مسابقات یورو 2024، یکی از جذاب‌ترین بازی‌های این تورنمنت بود و در دقایق پایانی با اتفاقات زیادی همراه بود.

در این بازی ابتدا اتریش با گل به خودی دونیل مالن جلو افتاد اما در نیمه دوم کودی خاکپو، موفق شد بازی را مساوی کند. این نتیجه اما فقط حدود 10 دقیقه ماندگار بود و در دقیقه 59 رومانو اشمید توانست بازی را 2-1 کند.

در همین حین هم فرانسه توانست با گل کیلیان امباپه مقابل لهستان جلو بیفتد و این بدان معنا بود که شاگردان رونالد کومان در رتبه سوم قرار خواهند گرفت.

با این ممفیس دیپای که در این تورنمنت عملکرد خوبی نداشته اما اعتماد کومان را جلب کرده است، توانست هلند را به بازی برگرداند. روی ارسالی به درون محوطه جریمه، وخورست با ضربه سر، توپ را به دیپای فرستاد و این بازیکن در بین مدافعان حریف خود را به توپ رساند و با یک ضربه زیبا بازی را مساوی کرد.

در همین حال لهستان نیز با گل رابرت لواندوفسکی از روی نقطه پنالتی، بازی مقابل فرانسه را مساوی کرد و هلند به صدر جدول گروه رفت.

با این حال این گل آنها هم دوامی نداشت و اتریشی‌ها دوباره گل برتری را به ثمر رساندند. در دقیقه 80 پاس زیبای بومگارتنر از بین مدافعان به مارسل سابیتزر رسید و این بازیکن از زاویه بسته با یک شوت چشم‌نواز و محکم بازی را 3-2 کرد تا اتریش به صدر جدول صعود و هلند دوباره به رتبه سوم سقوط کند.

شگفتی‌ساز یورو: تیم رانگنیک فقط برد می‌خواهد! 2
شگفتی‌ساز یورو: تیم رانگنیک فقط برد می‌خواهد! 3