یک‌شنبه 15 مهر 1403

شیاطین سرخ توان بردن ندارند / ویلا 0-0 یونایتد: مهلت تن‌هاخ تمام شد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
شیاطین سرخ توان بردن ندارند / ویلا 0-0 یونایتد: مهلت تن‌هاخ تمام شد

منچستریونایتد در خانه استون‌ویلا قادر به پیروزی برای عبور از بحران نبود و دیدار دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد برای عبور از بحران به ویلا پارک رفت تا با تیم اونای امری که چند روز پیش دست به کاری بزرگ زده و بایرن مونیخ را شکست داده بود دیدار کند. دیدار دو تیم کیفیت بالایی نداشت و با حداقل فرصتهای جدی روی دروازه‌ها در نهایت با تساوی 0-0 به پایان رسید.

ترکیب استون‌ویلا: دیبو مارتینز، کش، کونسا، تورس، دینیه، بیلی، بارکلی، تیلمانس، فیلوژن بیدیس، راجرز، واتکینز

ترکیب منچستریونایتد: اونانا، دالوت، اوانز، مگوایر، مزراوی، اریکسن، ماینو، رشفورد، فرناندز، گارناچو، هویلوند

بازی در پانزده دقیقه اول پایاپای دنبال می‌شد ولی در همان دقایق اولیه یونایتد به لطف رشفورد یک خطر جدی روی دروازه تیم اونای امری خلق کرد. اشتباه کش و لو دادن توپ توسط او فضایی عالی در اختیار رشفورد گذاشت تا او از بیرون محوطه شانسش را با شوتزنی امتحان کند ولی مارتینز با واکنشی عالی دروازه ویلا را بسته نگه داشت.

چند دقیقه بعد نوبت ویلا بود تا صاحب موقعیت شود. راجرز مدافع مسن یونایتد، جانی اوانز، را محو کرد و شوتی پرقدرت به سمت دروازه اونانا شلیک کرد که از بخت بالای یونایتدها سوت‌کشان از کنار دروازه با اختلافی کم بیرون رفت.

بلای مصدومیت در این بازی خیلی زود گردن بازیکنها را گرفت و ازری کونسا، ملی‌پوش انگلیسی ویلا در دقیقه 10 روزی زمین افتاد و در نهایت بازی را ترک کرد.

این پایان مصدومیت‌ها در این بازی نبود. مگوایر چند ثانیه پیش از سوت پایان نیمه اول مصدوم شد و دیگر نتوانست به بازی برگردد. از شروع نیمه دوم ماتیس دلیخت به جای او وارد زمین شد تا مشخص شود مصدومیت مدافع انگلیسی جدی است. المزراوی، دیگر مدافع یونایتد، که امسال تابستان از بایرن مونیخ به خدمت گرفته شد هم بین دو نیمه تعویض شد و جیش را به ویکتور لیندلوف داد و گفته می‌شود این مدافع مراکشی هم با آسیب‌دیدگی مواجه شده است.

رشفورد در نیمه دوم هم دیبو مارتینز را امتحان کرد. او این بار از فاصله 20 متری شوتی شبیه به موشک به سمت دروازه ویلا شلیک کرد و نوک انگشت‌های دیبو باعث شد توپ او مماس با تیر افقی دروازه راهی کرنر شود.

اونانا که نمی‌خواست همه نگاه‌ها در این بازی متوجه دیبو باشد با یک سیو درخشان تیمش را نجات داد. ویلا بعد از یک کرنر با شوت پرقدرت تیلمانس می‌رفت به گل برسد که اونانا مانع شد.

یونایتد که به جز دو شوت مارکوس رشفورد بازی باکیفیتی انجام نداده بود در اواسط نیمه دوم یکی از معدود حرکات باکیفیت بازی را به نمایش گذاشت. برونو فرناندز از فاصله دور شوتزنی کرد اما توپ او این بار به تیر دروازه برخورد کرد و برگشت و آنتونی در ریباند به بدترین شکل ممکن رفتار کرد تا این فرصت هم از دست برود.

آنتونی که این فرصت را از دست داد و نتوانست از ریباند شوت رشفورد استفاده کند چند دقیقه قبل به جای مارکوس رشفورد که یکی از بهترینهای یونایتد در این بازی بود وارد میدان شد. زیرکزی هم همزمان با او جای هویلوند را گرفت که در بازی گم بود.

تن‌هاخ در دقایق پایانی کوبی ماینو را هم بیرون کشید و کاسمیرو را روانه میدان کرد. در نهایت همه تلاشهای تن‌هاخ در کنار خط ثمره‌ای نداشت و بازی با تساوی 0-0 به پایان رسید. یونایتد با 8 امتیاز در رتبه چهاردهم جدول قرار دارد. بعد از باخت مقابل تاتنهام گفته می‌شد مدیران باشگاه به تن‌هاخ دو بازی مهلت داده‌اند و او دو مسابقه اخیرش مقابل پورتو و استون ویلا را با دو تساوی به پایان برده است.

شیاطین سرخ توان بردن ندارند / ویلا 0-0 یونایتد: مهلت تن‌هاخ تمام شد 2
شیاطین سرخ توان بردن ندارند / ویلا 0-0 یونایتد: مهلت تن‌هاخ تمام شد 3
شیاطین سرخ توان بردن ندارند / ویلا 0-0 یونایتد: مهلت تن‌هاخ تمام شد 4
شیاطین سرخ توان بردن ندارند / ویلا 0-0 یونایتد: مهلت تن‌هاخ تمام شد 5