جمعه 30 شهریور 1403

صبر آرتتا تمام شد: تمسخر داور کنار زمین (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
صبر آرتتا تمام شد: تمسخر داور کنار زمین (عکس)

میکل آرتتا در دیدار برابر آتالانتا حرکات عجیبی را در کنار زمین به نمایش گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته اول از مرحله گروهی رقابت‌های فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا در خانه آتالانتا روبروی این تیم میدان رفت و دو تیم پس از 90 دقیقه تلاش به تساوی بدون گل در این بازی رضایت دادند.

داوید رایا ستاره تیمش در این بازی بود و با مهار یک پنالتی که از سوی داور علیه آرسنال اعلام شده بود توانست آنها را در این بازی نگه دارد و حداقل یک امتیاز را در خانه حریف برای تیمش به دست آورد.

اما تصمیمات داوری در این بازی بارها باعث اعتراض در کنار زمین به داور چهارم شده بود و شرایط تا جایی پیش رفت که او حتی واکنش‌های داور را به سخره گرفت در حالی که کنار زمین ایستاده بود او را مسخره کرد.

در دقیقه 62 این بازی و اعلام یک خطا در نزدیکی کرنر برای تیم حریف باعث عصبانیت شدید سرمربی آرسنال شد و او پیش از آن که برای اعتراض به این تصمیم به سمت داور چهارم برود، کلمنت تورپین را با ژست خاصش برای اعلام خطا از سوی هر یک از دو تیم مسخره کرد.

آرتتا که مشخصا از تصمیم توربین برای اعلام خطا به سود به شدت عصبانی بود در حالی که ادای سوت زدن او را در می‌آورد داد می‌زد" این‌طوری، این‌طوری!" و معتقد بود که داور وسط این بازی فقط منتظر است که خطایی را علیه آرسنال اعلام کند.

صبر آرتتا تمام شد: تمسخر داور کنار زمین (عکس) 2
صبر آرتتا تمام شد: تمسخر داور کنار زمین (عکس) 3